Výskové kóty pro SN jsou na přiloženém plánku. Podzemí jsem nakonec ještě upravil, aby bylo možné do SN vjíždět třemi vlaky současně. Na pravé straně bohužel vycházejí poněkud nepříznivé sklonové poměry - ~ 36 promile směrem dolů, ~38 promile nahoru.
Hlavní nádraží je celé ve výšce 110 mm, odbočná stanice ve výšce 180 mm, koncová stanice ve výšce 250 mm.
Do továrny se zajíždí takto: Manipulační nákladní vlak přijede do stanice. Lokomotiva objede soupravu tak, aby byla na "spodním" konci soupravy vzhledem k plánku. Vytáhne zvolené vozy do spodního zhlaví a zasune je na kusou kolej továrny. Pokud je zapotřebí před přisunutím vozů odvézt tímtéž manipulákem vozy, které mezitím v továrně naložili, zajede lokomotiva nejprve pro ně a nechá je odstavené na souběžné koleji. Vzhledem k tomu, že stanice má jen dvě průjezdné koleje, je potřeba si celou manipulaci předem dobře rozmyslet. Zejména je dobré seřadit ve výchozí stanici manipulační nákladní vlak tak, aby potřebné vozy byly na konci soupravy (pokud se jede ve směru od hlavního nádraží) nebo v čele vlaku (při jíždě opačným směrem).