Ahoj Jirko, u varianty úplného osazení návěstidly je použito seřaďovací návěstidlo namísto označníku.
Všechna hlavní i seřaďovací návěstidla normálně stojí vpravo od koleje, pro kterou platí (výjimkou byly tratě s levostranným provozem, u nás Chomutov-Cheb nebo "Ferdinandka", kde se jezdilo po levé koleji dvoukolejky a návěstidla na trati stála také vlevo, ve stanicích byla ale všechna vpravo.
)
U dvou- a vícekolejných tratí se návěstidla osazují u krajních traťových kolejí "na vnější straně". Pokud by šlo o dvě jednokolejné tratě, pak je u levé koleje možné dát návěstidlo také vlevo, ale na jeho úrovni je pak vpravo od koleje návěst "hlavní návěstidlo je na druhé straně". Nejsem si jistý, jestli v epoše III a IV v případě vícekolejné tratě taky u toho návěstidla "vlevo" nemusela být stejná návěst.
Vjezdové návěstidlo odbočky Tunel od Menhartic je vlevo proto, že stojí v pravostranném oblouku a vzhledem ke spádu je žádoucí, aby bylo vidět z co největší vzdálenosti. Proto je taky na jeho úrovni nakreslená již zmíněná návěst o tom, že stojí na druhé straně.
Doufám, že jsem ti to moc nezamotal.