HonzaM píše:Tedy varianta 7. Tahle varianta se mi líbí, jen bych se trochu bál přístupnosti levé smyčky. Vzhledem k tomu že je pod nádražím, nebude možné odklopením horního dílu získat ke smyčce přístup. Na mém kolejišti (je to také N) mám všechny tunely odnímatelné a už se mi to mnohokrát osvědčilo - většinou kvůli uvízlé mašině v dúsledku špatného odběru proudu, vyjímečně i kvůli vykolejení. Předpokládám, že tunel nad pravou smyčkou bude odnímatelný.
Koleje v nádraží jsou dost krátké, ale vzhledem k tomu, že jde o vedlejší trať, rychlíky zde asi jezdit nebudou (u těch by opticky vadilo i "lámání" v obloucích), tak to vadit nebude.
- ono časom layout doznal drobné ale zásadné zmeny - vratné smyčky budú totiž mimo tohoto koľajiska ... ale až niekedy (možno v ďalšom živote
) Zatiaľ to bude fungovať ako dve koncové stanice...
- rychlíky tu veru nebudú, ale oblúky sú z 90% skryté, takže v poho...
- tunely sú všetky ako dekle - myslel som na to a pri jazde veru aj využívam