Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
BohousP píše:..."hlavni nadrazi" mas po kazde dost daleko od kraje...na vyhybkach se vlak vykoleji nejcasteji
To je nutnost, která mě napadla ke konci, takže jsem to už ve WT neupravoval. Ale ve schématu to je uvedeno.Myšpulín píše:...skryťák napojit na dvoukolejku...
Tomu přesně nerozumím, myslíš to ještě jinak, než jak je to v tom schématickém znázornění?...ovšem na obě koleje.
Myšpulín píše:Předpokládáš-li klasický pravostranný provoz, pak při jízdě proti směru hod. ručiček můžeš uhnout do skryťáku. Pojedeš-li ovšem po směru, do skryťáku se nedostaneš, nevyjedeš-li a pak zase nevjedeš do stanic po nesprávné koleji, což komplikuje provoz a není to zrovna přirozené. Hned se pozná, že jedeš jinam.
Nevlastním. Takže uvítám jakýkoliv scan, návrhy, inspirace, poznatky, připomínky.Janek.KP píše:Pokud nevlastníš, mohu zítra nascanovat a zaslat...
Rozhodně se chci vyhnout zásadním nesmyslům. Ale musím to říct naplno, logika, v souvislosti s TC, znamená co nejsilnější provoz, na co nejspletitějším kolejišti.Milan23 píše:Přesto by mělo mít kolejiště určitou logiku...pokud samozřejmě napodobujete provoz na českých železnicích
Tady to můžu udělat já. Stejně tak u mne na stránkách. Stačí jen souhlas ke zveřejnění. V každém případě se rád podívám, takže poslat prosím na mail mpinta@seznam.cz. Děkuji.Milan23 píše:...mohl bych ho prezentovat i zde,(kdybych věděl jak)
Milan23 píše:Vlakodrom?Proč né,vždyť mezi modelářské okruhy patří i modelování železničního provozu...
Myšpulín píše:A nemůže mít vlakodrom smyčky k obrácení soupravy?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků