Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Myšpulín píše:Milane, souhlasím, že není přesně definované, co je vlakodrom. Takže kolejiště, kde je několik tratí pohromadě v různých výškách, přičemž každá tato trať vede ze skryté stanice a končí opět v nějaké skryté stanici, aniž by sebe sama nadjela, není vlakodrom?
Myšpulín píše:A co kolejiště, které chce (nebo chtěl, teď nevím) stavět Mizl? Tedy trať důl - elektrárna? Tady, chci li modelovat provoz, musím dvěma soupravami (plnou a prázdnou) jezdit neustále dokola. Není to tedy vlakodrom?
Myšpulín píše:Myslím, že bez znalostí souvislostí prostě nejde jednoznačně podle několika poznámek či schématických obrázků rozhodnout, či kolejiště je nebo není vlakodrom.
To Lokopin: Martine, asi bys měl toto vlákno přejmenovat, než se tu do sebe opět pustíme.
To Mizl: Promiň, že beru jméno boží nadarmo, ale nic příhodnějšího mne v tuto chvíli nenapadlo.
A do třetice: To all: Již se k tomuto nebudu vyjadřovat takhle veřejně, SZ je vám k dispozici.
Michal Šuhajda píše:... V hlavní stanici bych nechal redukovanou osobní stanici a depo (do ranžíru ani do objektu ŽOSky bych se nepouštěl).
To je ovšem téma na několik stránek nebo spíš na účast u mne na semináři.chameleon píše:Martine s RailCo TC umím jen základně, proto mohl bys mi prosím jen stručně napsat, v čem je to "maximální využití" tohoto softwaru?
Ano, i zmenšení šířky 120 cm patří k uvažovaným variantám.chameleon píše:...mohlo by se jít ze šířky modulů z nepraktických 120cm třeba na pohodlnějších 80cm i méně...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků