Někdo mě volá? Koukám, že dneska už nestačí být In, ale spíš musíš být pořád On(line)
Adame, co bys rád? Vždyť jsi se tak pěkně rozjel sám. Základ krajiny víceméně máš hotový.
Ale dobře napíšu ti jak bych to nejspíš udělal.
Co se týká celého kolejiště, koncipoval bych ho tak, že cca v 1/3 povede nízký hřeben (ze strany nádraží jen pár cm) a stanice bude za ním. Kdysi se plánovalo pokračování trati dál, ale vždy zůstalo jen u plánů jako u mnoha jiných lokálek. Stoupající trať hřebínek překoná nehlubokým zářezem nebo sedlem v místě posledního oblouku před stanicí. Otázka je zda vést souběžně i silnici. Stanice bude na pláni která se velmi mírně svažuje k okraji kolejiště. případně k údolíčku, které využili i stavitelé silnice pro podjezd. Podjezd rozšiř, aby se Ti tam vešla aspoň strouha, která bude odvádět vodu.
Do rohu u konce stanice bych dal nějaký průmyslový podnik, který bude využívat kusou kolej jako vlečku, ať mají nákladní (smíšené) vlaky co vozit. Pokud nechceš, udělej tam malý (max. 1-2 cm)svah ať tam není placka, a na něm třeba sad s jabloněmi, nebo třešněmi, případně i pár záhonků. zkrátka navození dojmu pokračování vesnice či Orientace budovy "dovnitř" kolejiště vždycky zabere dost místa, zvlášť když za ní budeš chtít protáhnout i silničku. Pokud ne udělej jen šiřší cestu dozadu ke konci kusé koleje (bude tam remíza?) tak silnici nepotřebuje. Upořádání budov ve stanici skldaiště (je prostorově nejnáročnější) zahrádka, Výpravní budova a až vzadu volní skládka. V této části bych už víc budov nedělal max. kůlnu a záchodky. Otázkou je, za na křižovatku udělat hospůdku.
Velké plochy (pole) udělej jen v náznaku při okrajích, hodí se k tomu např. roh u podjezdu. To vykrojení do V za plánovaným přejezdem si říká o začátek nějaké strouhy. která poteče "na druhou stranu". Vodu začne sbírat z příkopu vedle trati (silnice) )jena z velkých děšťů) už v sedle a pod svahem může být i nějaký minirybníček (nebesák) Pozor, svah, který máš od přejezdu směrem k tunelu musí skončit, aby zbylo místo na propustek pro strouhu. Zákrut strouhy od rybníku pod propustek ti vykrojí i údolí jehož svah bude celkem připrozeně překrývat prostor tobogánu. V místě tobogánu nevymýšlej žádné speciality. bude tam vrch, ze kterého budou vycházet ty hřebeny na obě strany směrem k sedlu a přes tunel do SN). V prvním oblouk za výjezdem ze SN bych zvážil zastávku, jen krátký šotolinový udupaný peron pro motor. vozy. Když nebudeš chtít dělat zastávku, usaď tam strážní domek. Před tunely bývaly.
Snad Ti takový popis stačí. Jsem zvědav jak to nakonec dopadne.