Motto: "Je snažší navázat na něčí ideu...než to vymyslet sám "
Když před rokem Milan hodil do placu Čerchov, byl jsem u vytržení.Dvojkolejka, velká stanice, depo, dvě lokálky, polohornatá krajina.Co víc si přát
Návrh skryté části byl dán zadavatelem a to je tak vše, co se s tím dá dělat... a nebo ne?
Sice nevlastním takto velké prostory, ale při listování v druhé Milanovo knížce mě Čerchov opět naladil k fantazírování.A tak Vám předkládám alternativu skrytých částí kolejiště pro inspiraci,aby mi to neleželo jen tak v "šuplíku"
Tyto (z mého pohledu) dvě finální verze (Z7 a Z9) měly několik předchozích vývojových stádií a slepých uliček, takže se nezalekněte jistého megalomanství.
Nejdříve jsem si zadal úkol - modelový GVD provoz vlaků odněkud někam a zpět(výsledná verze Z7).
Takže postupně vznikla trať SN Praha-Čerchov-SN Tábor a následně dvojitý provozní propoj mezi SN Praha a SN Tábor, ze kterých rozšířením vznikly pomocné SN Beroun a SN Hradec.
Těmito realizacemi jsem byl nucen SN Čížová přesunout z původního umístění na jiné, plusem bylo vytvoření SN Ledečko/Čížová s vlastní smyčkou.
Postupným upravování prostoru a zjednodušováním jsem zasáhnul i do SN Plužiny, což byl následně základ pro doplnění vratné smyčky v jeho čerchovském zhlaví a propojení s SN Ledečko/Čížová ve verzi Z9.
Ve verzi Z9 tato smyčka a propoj mezi lokálkovými SN ale drobně zasahují do reliéfu navržené krajiny, tak je nutno u viditelného oblouku dvojkolejky vlevo dole nastoupat o 20mm výš než je kóta Čerchova a u smyčky se poprat se změnou výškových kót krajiny v pravo nahoře,oba případy z důvodu průjezdného profilu ve skrytých částech.
Verze Z7