sic z DCC zkušenosti nemám, takže by bylo lepší aby se k tomu vyjádřil i někdo zkušenější, ale s ohledem na to co vím, by to z mého pohledu nemusel být neřešitelný probblém, za předpokladu že body 1 a 2 budou propojené ve viditelné části do "oválu" nebo káždá samostatně a pokud se část trianglu u tobogánu na dvou místech kde by mohlo docházet ke zkratu odizoluje ... a zbytek bude závislý na tom ke kterému směru bude trať připojená
víceméně by se nabízeli minimálně dvě možnosti:
první a jednodušší bez větších úprav a asi výhodnější i pro průjezd soupravy delší než SN u trianglu, jen odizolovat v místech červeně označených, s tím že by se napájení na tobogánu (případně i SN se smyčkou) měnilo v závislosti na přehození výhybky dole vlevo u tobogánu ... jestli do směru 1, nebo do směru 2
druhá možnost by znamenala překopat trochu pravé zhlaví SN u tobogánu, aby se spodní tři koleje dali po obou stranách odizolovat, označené zeleně, s tím že polovina tohoto SN by se přepínala vždy s ohledem na to za které nebo na kterou stranu by vlak směřoval ...
z mého pohledu by byla asi výhodnější varianta první