Jen pro úplnost, schéma kolejí vzniklo až po "omalovánce" je z něj vidět, že některé drobnosti úplně nevycházejí (upravené pravé zhlaví, silo bude muset být spíš z druhé strany...). Stejně tak i překreslení ve WT si vyžádalo dalš) Ovšem pouze velmi drobné úpravy.
Jirko jen k Tvé úpravě (odkrytí SN) To bych nedělal
Jediné použití podobného úseku trati mě napadlo přoi pohledu na Kolejiště od Milana F. (Vinohrady) . Tedy šlo by o část většího nádraží a koleje místo do klasického tunelu budou zajíždět do nádražní haly. Ovšem pak si nevím moc rady jak napojit krajinu na horní stanici.
Takžer radši se na odkrývání vykašli. Argument "krizové" oblasti moc neobstojí. Pokud Tě inspiruje můj plánek, jsou tam pouze dvě výhybky, navíc blízko u okraje, takže snadno dostupné z boku.
I když se Na první pohled místo "nad odkrytým tunelem" může zdát málo využité, myslím, že to je ideální místo pro modelové naznačení začátku městečka, které navazuje na odbočnou stanici.
A dvě kusé koleje pro zajímavý posun nejdřív oceníš Ty, ale brzy i syn, daleko víc než nešťastný kráter s trojtunelím, které naprosto odporuje jakékoliv logice železničního stavitelství a na dráze se s něčím podobným nepotkáš. (Pokud nám ovšem Max na nějakém obrázku z Londýna, New Yourku či nějákého S-bahnu neukáže , že i toto lze v reálu najít
)