workous píše:Ještě pro Chameleona kdy jsi přišel na to, že Ledečko není to ono?
Asi ve stejný moment jako ty
Teda nevím, jak si pokročil s nádražím... Já zaštěrkoval a začal dělat nástupiště - a ty mi nešly
A začaly se vynořovat drobnosti, jako např. že jsem neměl dostatek místa pro závory (spodek-svislý elektromagnet), stejně tak pro mechanická návěstidla, malé SN - sice 4 koleje, ale v oválu málo - chtěl jsem mít duplicitní vlaky, aby to vypadalo, že se vlak vrací
, používal jsem slabé drátky v elektroinstalaci, celé horní nádraží bylo sundavací, pro přístup do SN kam se rukou nedalo šáhnout, ale systém sundavání příliš pracný, s pevností konstrukce jsem též nebyl úplně spokojen - dnes bych Ledečko vyřezal 10x líp, no a stejně to bylo velké na neustálé vyndavání ze skříně - 110x110 s krajinou není prcek... Nějak se to prostě nakupilo a musel jsem vymyslet něco jiného
Hlavně mě taky lákaly delší vlaky a možnost rozšíření v budoucnu..
To víš, teď mám na stejném místě na stojáka 3 segmenty, resp. jeden na kterém zrovna dělám je nonstop venku na stole (=na SN) Nepřekáží, otočím si ho jak je třeba, všude se dostanu, prostě paráda
Jelikož pod ním je stůl se SN, v něm je nastálo centrála, tak ho mám dokonce napíchlej na dcc, a když si malá vzpomene, že chce "jezdit" s mašinkou, tak jen píchnu kabel do sítě a šibujeme po segmentu nádraží, rozsvicujem lampy, jezdíme do zhlaví na červenou, 10min blbnem a i to stačí
Velký ježdění je nevýhodou modulů - to je spíš na víkend, montáž trvá 25 - 30min, demontáž 10min... Jsem teď spokojen a užívám si to, neboť mě možná čeká v blízké době pauza v modelaření v délce měsíců - pár let, uvidíme...
Tak ber to jako pokec v hospodě, jen mé dojmy a jak to mám zařízeno, zařiď se dle sebe.. Když jsem si udělal první návrh segmentů a hned jsem ho poslal Milanovi, skoro ani neodpověděl
hned mi tu nudu rozmluvil.. Pak ale jsem přišel na současný návrh, a to byl silný impuls, už to bylo jasný
Šlo to samo a rychle.
Jen jedna věc mi nedá občas spát - měl jsem zájemce o koupi Ledečka, ale já rozhodl jej recyklovat a zůstat u TT - no a často jsem pak přemýšlel jestli jsem radši neměl to prodat a kolejiště udělat v N-ku - menší obracecí segment, delší koleje v nádraží, bohatší skryťák a Orient express od Kato
Teď už se s tím ale netrápím a soustředím se na dokončení, přeci jednou to musí vyjít a aspoň jedno kolejiště dodělám