Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
KaRei píše:Jedna teoretická - jak by se sneslo kolejiště s radiátorem topení? Mám na mysli, jestli by se dal dát panel přímo k topení (nad něj). Případně odsunutý o 20 čísel od zdi, aby nebyl radiátor úplně přikrytý a teplý vzduch mohl stoupat.
Nebo je to něco, co byste rozhodně nedoporučovali (třeba kvůli možnému poškození kolejiště teplem)? Má někdo zkušenosti?
Zkoušel jsem hledat, ale nenašel jsem nic, co by se otázkou soužití kolejiště a radiátoru zabývalo.
milan ferdián píše:Jestli parapet má vzduchové mřížky a kolejiště budeme zezadu chránit clonou,tak už by to šlo.
KaRei píše:milan ferdián píše:Jestli parapet má vzduchové mřížky a kolejiště budeme zezadu chránit clonou,tak už by to šlo.
Clonou máš na mysli tepelně-izolační materiál, nebo něco obyčejného?
lajblt píše:Nevím, nevím. Když se podívám na 2D i 3D nákres, je jasné, že "esko" povede nad levým zhlavím na hraně kolmé zdi. A to bude vypadat hodně divně. Vlak bude eskem projíždět na hraně "nad propastí".
lajblt píše:Horní stanice má délku kolejí 42 cm, což je tak na třívozový motorák nebo lokomotivu a čtyři vagóny za ní. Nehledě na to, že do koncové stanice kromě lidí není co vozit - není tam žádná infrastruktura, která by ten provoz vytvářela. Pokud je to takhle, tak bych radši tu koncovou stanici oželel a postavil pořádnou na přední straně panelu. Při posunech na vlečky se dá docela zabavit a jezdit "podle grafikonu", jak jsi chtěl.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků