Zdravím, pánové.
Zadržte prosím dech, bude se vířit prach. A že se ho tu za tu dobu nastřádalo. Na připravený rám jsem přilepil jen pár kolejí, přiletoval pár přívodů, a pak škyt ... a na 3 roky nic.
Už ani pořádně nevím, proč šla stavba k ledu. Nicméně nedávný generální úklid vysvobodil rám uvězněný pod hromadou papírů a jiných zbytečností, a když už je opět na světě, tak se do něj na chvíli zase pustím (než si dám opět další několikatiletou pauzu)
- Po třech letech je na čase sfouknout prach
Pokračovat hodlám tam, kde jsem přestal. Změna na profilové kolejivo se tedy zatím nekoná, plán jsou stále plecháče od BTTB. Předpokládaný termín dokončení: 31.12.2049
Před 3 lety jsem dolepil mirelon pod celé SN2, a přilepil kolej smyčky. Přívodní vodiče jsem vedl ke každé kolejnici téměř každého kusu koleje.
Nyní jsem tedy zrevidoval spoje pod panelem, 90% jich rozebral (studeňáky a příšerné smrklence) a nahradil je svorkama. Dražší volba, ale nemusím se mořit s páječkou nad hlavou v poloze ležmo, výsledek je kvalitnější, a také hezčí.
Přilepenou kolej jsem nakonec musel odtrhnout (docela mě překvapilo, jak tím Herkulesem držela), protože jsem před jejím lepením zapomněl na kolejové kontakty
A teď drátování, drátování, drátování. Zatím jsem dotahal kabely k hotovým úsekům na smyčce, kde mi ještě chyběly, přidrátoval levé zhlaví a odjezdový úsek 3S.
Na drátování mám licny 1mm. Podle NEM 604 by mi měly stačit 0.2mm, ale když už je mám, tak je použiju.
Barvy podle NEM 605:
bílá = trakce +
žlutá = trakce –
zelená = ovládání (výhybky, rozpojovače)
hnědá = zpětná vazba, ohlas
černá = zem (střídavé)
- Kabeláž na drátování.