Stránka 66 z 75

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: pon 23 říj, 2017 4:03 pm
od hopeter
Hezky ti to přibejvá. Už tě delší dobu pozoruju... :)

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: úte 02 led, 2018 7:32 pm
od Jiri Dvoracek
Tak konecne mam za sebou nejhektictejsi obdobi v roce (posledni den volna jsem mel v pulce rijna), ale ted bude o vikendech zase konecne cas na vlacky :mrgreen: Vsecko je nakoupeno a co nemam, nakoupim v lednu v a v unoru v Praze. Sice jsem chtel jeste koupit motoraky od MTB a od Kuehna pod stromecek, ale nebyl cas. Ale presto vsechno Jezisek ani na mne letos nezapomel :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: sob 03 bře, 2018 6:22 pm
od Jiri Dvoracek
Po celodenní dráteničině je večer troška potřeba zrelaxovat u posunu :mrgreen: Solo 810 u přivolávací návěsti :D

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: sob 03 bře, 2018 6:35 pm
od hopeter
Moc hezký. Ať se daří. :)
Něco mě připomělo , že jsem už taky dlouho nejezdil... :wink:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: sob 03 bře, 2018 7:03 pm
od Jiri Dvoracek
Ja jsem mel ted trosku extra volneho casu, protoze tady napadlo skoro 5 cm snehu a nikdo nemohl do prace a ja jsem zatajil, ze mam na aute zimni gumy :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 01 dub, 2018 7:14 pm
od Jiri Dvoracek
Mám dotaz: Není ten štěrk na obrázku moc bílý?
Štěrk.jpg
Bude se jednat o zmodernizovanou koridorovou trať :lol:

A ještě jsem teda už snad definitivně dokončil průjezdnost skrytého nádraží B a zároveň ověřil jejich sjízdnost. :mrgreen: :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=nIUnhC65t5A

https://www.youtube.com/watch?v=VlJO3RRi0ME

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 01 dub, 2018 8:33 pm
od jirmicz
No jestli děláš zimní krajinu tak ne :mrgreen: jinak ano. Tak záleží odkud byl dodávan stěrk na stavbu. Co jsem byl v lomech, tak vždy měl stěrk jinou barvu. Votice-světlě šedá. Košťalov-tmavě šedá. Kařízek-žlutošedo až skoro oranžová. Zárubek(Žďárec u S.)šedivá. Atd.

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 01 dub, 2018 9:15 pm
od Polabský
Hezký večer,
barva kameniva spíše připomíná krystalický vápenec (mramor).
To je kamenivo které nemá pevnost aby se nedrobilo a neztrácelo hrany.
Ta ostrohrannost brání rozlézání štěrku.
V našich zemích by se asi neužívalo.
I když jsem ve Švýcarsku na místní trati viděl štěrkové lože z drobných oblázků :shock:

P.S. Jinak moc pěkný :D

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: pon 02 dub, 2018 11:05 am
od Jiri Dvoracek
Diky za komentare. Zimu a ani alpske ledovce nedelam :mrgreen: Tak jsem to trosku ztmavil :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: pon 02 dub, 2018 6:53 pm
od jirmicz
Jo to vypadá o dost lépe. Ještě ta nejhorší práce a to rezatit kolejnice. Ikdyž teď při stavbě jsem všude použil tmavé pruty a vypadá to dobře. Jenom štětcem přejedu upevňovadla na pražcích a nějakým tmavým pigmentem betonové pražce, aby neměli tak umělohmotný povrch.

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 08 dub, 2018 6:43 pm
od Jiri Dvoracek
To by jeden neveřil, kolik kolejí padne na takovou spirálu :mrgreen: Ale držím se osvědčeného hesla: "Navlékat, navlékat, navlékat :-D"

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 08 dub, 2018 8:14 pm
od JanoH0e
A čo na to prof. Mudr. Chocholoušek Csc ? :D Nerobíš mu v ordinácii kruhy, špiráli a pod. ? :lol: Aj keď v Čechách na to je iný expert. 8)

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 20 kvě, 2018 8:06 pm
od Jiri Dvoracek
K Chocholouskovi jsem nakonec nemusel, ale bylo to utrpeni :-) Ale uz to pomalicku dostava konkretni obrysy a uz se na necisto polozila i deska pro druhou pulku nadrazi :mrgreen: :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: pon 21 kvě, 2018 7:26 am
od HonzaM
Jiri Dvoracek píše:To by jeden neveřil, kolik kolejí padne na takovou spirálu :mrgreen: Ale držím se osvědčeného hesla: "Navlékat, navlékat, navlékat :-D"

Kolik to má pater (závitů spirály) ? Jaký výškový rozdíl to překonává? A je tam třeba někde odbočení v některém patře? A je to celé čtyřkolejné, nebo jsou ve spirále vytvořená zhlaví? A jaký je průměr spirály?

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: pon 21 kvě, 2018 6:47 pm
od Jiri Dvoracek
HonzaM píše:Kolik to má pater (závitů spirály) ? 4 patra. Co zavit, to zhruba 6,5 cm, plus jedno samostatne ve vysce 33 cm :-)
Jaký výškový rozdíl to překonává? Spirala celkem 26 cm, vrchni stanice je ale ve vysce 40 cm. :-)
A je tam třeba někde odbočení v některém patře? Neni.
A je to celé čtyřkolejné, nebo jsou ve spirále vytvořená zhlaví? Prvni dva zavity ze SNA jsou dvoukolejne, dalsi dva zavity jsou ctyrkolejne :mrgreen:
A jaký je průměr spirály? Polomery pro klesani jsou R353 a R439, polomery pro stoupani R396 a R482