Stránka 64 z 75

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 18 zář, 2016 10:48 pm
od Jirka_US
Jiri Dvoracek píše:Tak hlasim, ze SNA uspesne zapojeno. Byly prodlouzeny struny od vyhybky k prestavniku a jeste zalomeny do Zetka a vse funguje tak, jak ma, dokonce i bez FZ1 :-) Akorat skoda tech 3 odpalenych DS64, ale chybama se clovek asi fakt uci :mrgreen:

Rozumim tomu spravne, ze jsi "odpalil" 3ks DS64 tedy celkem 12 vystupu? Jak jsi to poznal ? Ikdyby se ti podarilo znicit koncove stupne DS64, tak stale muzes pouzit DS64 pro detekci obsazeni useku, ikdyz si nejsem uplne jisty podle predchoziho prispevku vubec nejaky poloautomaticky provoz budes realizovat, ale alespon pro inspirace ostatnim je to dobre zminit.

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 3:09 pm
od Vojtěch Vorel
Zdravím, můžu se zeptat, jestli jste to táhlo ohýbal zastudena, nebo nejprve nahřál?

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 6:59 pm
od Jiri Dvoracek
Ahoj, nic jsem nenahrival. Naohybal jsem to pomoci klesti :mrgreen: A priste bez toho vykani :D

Jirka_US píše:Rozumim tomu spravne, ze jsi "odpalil" 3ks DS64 tedy celkem 12 vystupu? Jak jsi to poznal ? Ikdyby se ti podarilo znicit koncove stupne DS64, tak stale muzes pouzit DS64 pro detekci obsazeni useku, ikdyz si nejsem uplne jisty podle predchoziho prispevku vubec nejaky poloautomaticky provoz budes realizovat, ale alespon pro inspirace ostatnim je to dobre zminit.


DS64 budou jeste podrobeny dalsimu zkoumani a uvidime, jestli se mi ty vystupy podarilo znicit vsechny a nebo ne :-) Na dvoukolejce a v SN je naplanovany automaticky provoz, jinak bych nemel sanci to sam provozne utahnout. Ja si budu hrat jenom ve stanici. :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: pon 19 zář, 2016 7:05 pm
od workous
Správně to je to slovo hrát si :D

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 3:28 pm
od Vojtěch Vorel
Jiri Dvoracek píše:DS64 budou jeste podrobeny dalsimu zkoumani a uvidime, jestli se mi ty vystupy podarilo znicit vsechny a nebo ne :-) Na dvoukolejce a v SN je naplanovany automaticky provoz, jinak bych nemel sanci to sam provozne utahnout. Ja si budu hrat jenom ve stanici. :mrgreen:


Tak ti děkuju za odpověď :)

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 18 pro, 2016 12:13 pm
od Jiri Dvoracek
Tak dneska po temer 70 dnech prvni volny den :-) Puvodne jsme meli jit zase do prace, ale nastesti to bylo kvuli malemu objemu prace zruseno :-) Pry to nechaji vsechno na pondeli :-D Rozvazet baliky pred Vanocema je opravdu drina, to by jeden nerekl :-) V sobotu mne zastavili policajti a ptali se mne, proc nemam vymenenou zarovku na zadnim svetle a proc nejsu pripoutany. Tak jsem mu rekl, ze makam 7 dni v tydnu cca 12 az 15 hodin denne a fakt nemam kdy :-D A k tomu pripoutani jsem se ho zeptal, jestli si nekdy vyzkousel jake to je, vyskocit a naskocit do dodavky cca 160x behem 9 hodin? Tak mne jenom politoval a pustil dal :mrgreen: :mrgreen:

Dneska nalozeno auto na cestu do CR :-) Ceka mne zaslouzenych 10 dni doma :-) Udelam si rychlokurz Trainzcontrolleru a poradne provetram kamenne obchody po Praze :-) Taky si doma vyzvednu Jeziska do Kuehna :mrgreen: :mrgreen: A od tak od konce ledna bude zase cas na modelareni :-) Snad uz se konecne dostanu ze SN na povrch :-)

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 18 pro, 2016 12:15 pm
od Jiri Dvoracek
Jirka_US píše: Rozumim tomu spravne, ze jsi "odpalil" 3ks DS64 tedy celkem 12 vystupu? Jak jsi to poznal ? Ikdyby se ti podarilo znicit koncove stupne DS64, tak stale muzes pouzit DS64 pro detekci obsazeni useku, ikdyz si nejsem uplne jisty podle predchoziho prispevku vubec nejaky poloautomaticky provoz budes realizovat, ale alespon pro inspirace ostatnim je to dobre zminit.


Vsechny nefunkcni DS64 byly odeslany na pozarucni servis zpet do USA, tak uvidime, na co tam mistni soudruzi prijdou :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 18 pro, 2016 12:45 pm
od HonzaM
Jiri Dvoracek píše:
Jirka_US píše: Rozumim tomu spravne, ze jsi "odpalil" 3ks DS64 tedy celkem 12 vystupu? Jak jsi to poznal ? Ikdyby se ti podarilo znicit koncove stupne DS64, tak stale muzes pouzit DS64 pro detekci obsazeni useku, ikdyz si nejsem uplne jisty podle predchoziho prispevku vubec nejaky poloautomaticky provoz budes realizovat, ale alespon pro inspirace ostatnim je to dobre zminit.


Vsechny nefunkcni DS64 byly odeslany na pozarucni servis zpet do USA, tak uvidime, na co tam mistni soudruzi prijdou :mrgreen:

Odpálení výstupů DS64 bohužel není nic neobvyklého, stačí nesprávně naprogramovat výstupy (dvouvodičové pro přestavníky přestavované změnou směru proudu, například "želvy", nebo třívodičové pro elektromagnetické přestavníky). Už se nám to také podařilo u několika kusů a také půjdou na servis k výrobci.

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 18 pro, 2016 1:59 pm
od Jiri Dvoracek
HonzaM píše:Odpálení výstupů DS64 bohužel není nic neobvyklého, stačí nesprávně naprogramovat výstupy (dvouvodičové pro přestavníky přestavované změnou směru proudu, například "želvy", nebo třívodičové pro elektromagnetické přestavníky). Už se nám to také podařilo u několika kusů a také půjdou na servis k výrobci.


Se zelvama jsem problem nemel, tam tu fungovalo bez problemu. Problem nastal az ted, co jsem je vymenil za prestavniky MTB :-)

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: stř 04 led, 2017 10:00 pm
od Jiri Dvoracek
Tak jsem si nejak rikal, ze bych se na to trolejove vedeni vyprdl, ze kvuli jedne lokomotive to nema smysl, ale Jezisek to rozhodl za mne :mrgreen: Takze uz jenom vectrona v barvach CDC a nakladni vlaky mame vyreseny :D

Jezisek.jpg


Jinak timto dekuji mpintovi za seminar s neocenitelnymi radami a take za pomoc s ukazkou kalibrace lokomotivy :wink: Po par dnech uz jsem konecne nemel hlavu jako kopacak, ale byl jsem schopen si vsechny nabite vedomosti v hlave roztridit :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: čtv 05 led, 2017 2:34 pm
od workous
No jo holt v království je ježíšek pašák :D pěkné kousky Jiří...ať se ti daří je brzo nasadit...

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: stř 11 led, 2017 10:18 pm
od Jiri Dvoracek
workous píše:No jo holt v království je ježíšek pašák :D


Kdyby si Jezisek nechtel nechat proplatit fakturu, bylo by to jeste lepsi :mrgreen: :mrgreen:

Chtel jsem se zeptat ohledne kamer do SN :roll: Staci nejaka obycejna webcamera za par korun? Napr http://www.ebay.co.uk/itm/USB-HD-Webcam ... 1435974972

a nebo poradi nekdo neco lepsiho? :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: stř 11 led, 2017 10:50 pm
od Miloš_P

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: čtv 12 led, 2017 6:57 pm
od Jiri Dvoracek
Dekuju, nastuduju :twisted: :mrgreen:

Re: Návrh kolejiště tvar L v TT/1:120

PříspěvekNapsal: ned 19 úno, 2017 6:43 pm
od Jiri Dvoracek
Tak hlasim, ze po usilovnem pracovnim dni na kolejisti, se konecne dostavily dilci vysledky :-D Segmenty A a B byly od sebe oddeleny a koleje rozrezany. Dale pak doslo k opetovnemu spojeni techto segmentu. :-) Diky tomu, ze v tydnu dorazila i zasilka z USA s opravenymi DS64, bylo mozno zapojit a zprovoznit cele skryte nadrazi A, ktere se nachazi na urovni 0 :-D Diky take patri Jirkovi_US a jeho rade, jak pomoci JMRI precist data z jedine funkcni DS64 a diky tomu podobne naprogramovat i ostatni DS64. Behem programovani DS64 a zkouseni prestavniku MTB jiz nedoslo k zadnemu odpaleni vstupu :-D Takze to asi bylo fakt rukama :-D Bohuzel jsem zjistil, ze z celkem 25 kusu dodanych prestavniku MTB jsou celkem 3 vadne. Coz predstavuje vice nez 10% :-) Na zaver jsem si vyzkousel tazeni a tlaceni vozu s lokomotivou a vsech 6 koleji, vcetne prechodu mezi segmenty, je plne sjizdnych. :-) Nyni nasleduje zakryti SNA, stavba casti spiraly a prechod ke stavbe SNB ve vysce 130 mm. Tuhle vysku jsem zvolil tak, aby kazdy zavit spiraly byl od sebe cca 65 mm. Na zaver jedno male video. Omluvte snizenou kvalitu videa z mobilniho telefonu :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=4Hr1bGTCizA