Zdravim panove,
opet moc dekuji za super rady a tipy, jak ke kolejisti, tak i internetovym eshopum. Vzal jsem si Vase rady k srdci a jednoduche ovaly jsem nahradil vratnymi smyckami. Vim, ze to bude asi znit blbe, takova otazka, ale prece jenom. Jak se to v pripade vratnych smycek resi s razenim souprav a nebo je jedno, kdyz vlak jede v obou smerech treba dve druhe tridy, jidelni vuz a prvni trida a ve druhem smeru taky?
Jinak co se tyce zmen na kolejisti, tak krome zminovanych vratnych smycek jsem prekopal nadrazi na vedlejsi koleji. Snizil jsem pocet koleji a prepracoval zausteni vedlejsi trati, lokalky a vlecky. Tak snad to mam dobre. Co se tyce velkeho nadrazi, tak jsem zejmena pridal jednu kolej, ze ktere jsem udelal manipulacni a pripojil na ni tocnu. Pridal jsem take dve vytazne koleje a jednu jsem otocil, abych si prodlouzil ostrovni nastupiste. Delky jednotlivych koleji razene od shora jsou nasledujici. 1. kolej = 504mm, 2.kolej (manipulacni) = 628mm, 3.kolej = 1145mm, 4.kolej 1746mm, 5.kolej = 1832mm, 6.kolej = 1143mm a 7.kolej (nakladni) = 996mm. Vzhledem k tomu, ze bych rad jezdil ve slozeni lokomotiva + 4 osobni vozy, tak snad by ta delka koleji mohla stacit. Hranu nastupiste jsem si urcil na cca 1000mm.
Uz se tesim na Vase postrehy a doufam, ze uz budu konecne taky pochvalen
S pozdravem
Jiri