Dobrý večer Jiří,
vidím, že jste byl rychlejší. Zkusil jsem si vzít k srdci připomínky ohledně původního návrhu a předkládám zcela novou verzi návrhu. Základem je odbočná stanice na hlavní dvoukolejné trati, ze které vychází trať vedlejší, pro jejíž obsluhu je tu menší depo.
To je vybaveno rotundou o třech stáních, zbrojením naftou (na místě dřívějšího zauhlování), věží pro doplňování písečníků a administrativní budovou. Chybí tam olejárna, ale tu lze doplnit vedle písku. K obsluze zbrojení naftou je tu zásobovací kolej. Pro vjezd a výjezd slouží samostatné koleje napojené do strojové koleje staniční (10. kolej). K odstavení osobních vozů pro vedlejší trať slouží kolej 8a.
Hlavní trať má k dispozici 4 dlouhé dopravní koleje (směr zleva doprava je od začátku ke konci trati). Koleje 1, 2 a 3 mají užitečnou délku cca 170 cm, kolej 4 cca 140 cm. Kromě toho je možný vjezd z obou směrů i na koleje 6 a 8. Odjezd na hlavní trať je možný obousměrně z koleje 6, jedním směrem i z koleje 8. Nástupiště se zvýšenou hranou (550 mm nad temenem kolejnic) pro osobní vozy jsou u koleje 3 (jednostranné), oboustranná pak mezi kolejemi 1-2 a 4-6. Kolej 8 má klasické zpevněné nástupiště ze strany staniční budovy, přístupné úrovňovým přechodem z II. ostrovního nástupiště.
Vedlejší trať má k dispozici koleje 6 a 8 (~ 130 a 100 cm), přičemž je možný vjezd i na kolej 4.
Po výjezdu ze stanice hlavní trať klesá ve sklonu 10 promile (není to nutné, může být i v rovině), vedlejší trať stoupá se sklonem 25 promile, aby na druhém konci panelu ve výšce ~70 mm překřížila dvoukolejku po ocelovém obloukovém mostě a tunelem se dostala do vrcholové staničky. Ta má dvě dopravní (~ 100 cm) a jednu nakládkovou manipulační kolej pro místní lom. Na kusé koleji stojí remíza pro lokotraktor, zajišťující posum v lomu.
Koncová kusá kolej může být základem pro pokračování trati na další dva segmenty 120x40 cm, které dotvoří kolejiště do tvaru U.
Na kolejišti je točna, mimoúrovňové křížení dvou tratí, lom i dlouhé úseky širé tratě.
Pokud bude někdo zkoumat, cože je to za podivné obloukové výhybky v kolejových spojkách dvojkolejky, pak vězte, že to jsou obloukové výhybky Peco HOm (CODE 75). Na rozdíl od HO-kárů na nás TT-čkáře bohužel Tillig dost dlabe a v tomhle ohledu je výběr více než žalostný. Věřím, že rozdíl výšky kolejnic cca 0,2 mm oproti Tilligu nebude na závadu a rozteč pražců nikdo zkoumat nebude.
Přeji hezký večer.