od Michal Šuhajda » ned 24 kvě, 2020 11:06 am
Jo, skořápky z toho náhledu není vidět sklony. Trať by měla stoupat, v místě oblouku v levém rohu - bych udělal hluboký zářez a silniční nadjezd. Možná by tu měl smysl i krátký tunel. Jde o místo kde bylo překonáno rozvodí - nízký hřeben, který pokračuje dál ve směru jednokolejné trati(nahoru). Za nadjezdem /tunelem může dvoukolejná trať opět klesat na původní výšku.
Jednokolejná trať je vedena (stoupá) po úbočích terénní vlny místo náspu, který působí trochu násilně. Za stanicí byl nutný zářez v a trať dále vede ve směru vrstevníci, ovšem stále nabírá výšku. Na konci oblouku je již téměř ve výšce hřebenu, který opět projde tentokrát již nehlubokým zářezem. Hřeben se postupně promění v náhorní plošinu u JZD.
Tu silnici od jednokolejky bych nechal jak byla( směrem přes 2k trať) Buď přes nadjezd, nebo bych ji zaútočil víc do rohu ( nadjezd/ tunel). Okolo zastávky by byla jen polní cesta a s těmi domky bych trochu šetřil.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat