Ahoj,
tu horní trať zkrať, ať ji nemáš tak rovnoběžně s dvoukolejkou i za cenu, že budeš mít výhybnu do oblouku. Nebo tu rovnou část (nad zastávkou) veď trochu šikmo.
K vloženému nádraží - navrhoval jsem výhybnu, protože nepotřebuje velkou staniční budovu (nádraží) - stačí domek velikosti stavědla, dále není nutný kdovíjaký přístup (silnice) a nemusí tam být ani os. zastávka, ani manipulační kolej. Zato bývají celkem typické delší dopravní koleje.
K námětu vlečky:
Cementárna opět chce nějaké to zázemí, kde se těží surovina - stačí třeba jen dopravník, jako je např. ve Velkých Hydčicích.
Betonárku zkombinuj s výrobou bet. dílců, protože beton bys vlakem nikam nedovezl. Jinak je to je dobrá volba (a nejen proto, že ji mám na kolejišti taky
), ale kvůli množství zajímavých vozů, které se mohou na vlečce vyskytnout. Např:
Uacs/Raj apod. - na cement a další sypké suroviny
Taes/ Utz apod. - dtto
Faccs/ Sas apod. - návoz kameniva (písek, štěrk)
Es/ V apod. dovoz ocel. prutů, sítí apod. na výztuž ŽB dílců, odvoz hotových prvků
Gb /Zt apod. - dovoz chemie a přísad do betonu
Rmms/Pao apod. - odvoz hotových prvků
Hlubinové vozy na speciální velké prvky...
A to jsem teď ještě určitě na některé zapomněl.