Stránka 1 z 1

Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: pát 23 bře, 2012 6:00 pm
od milan ferdián
Dost nerad uvádím příklady stanic z různých železničních správ,ale ta to nemá chybu :mrgreen: Normálně jdou přistavit vozy k rampě nebo na odstavnou kolej,aniž by potřebovala lokomotiva objízdnou kolej.Inspirace pro naše SŽDC :lol:

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: pát 23 bře, 2012 6:32 pm
od rawen
Ahoj,
popravdě jsem z toho obrázku moc chytrý nebyl, než jsem si našel odkazy.

http://www.nexusboard.net/sitemap/2408/ ... n-t322635/

Radek

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: úte 27 bře, 2012 8:43 pm
od maayaa
Díky za odkaz.Když porovnám co tam jezdilo a jak to vypadá dneska...Místo dřevěné nádražní budovy jen konečná stanice lanovky co slouží i dráze.No ale zase to jede pěkně rychle a nikde se nečeká

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2012 7:43 am
od chameleon
V modelu by ten spád vypadal zajímavě... Nemají třeba H0-káři už ve vagónu i brzdu ovládanou dekodérem? :wink: :?:

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2012 7:46 am
od chameleon
chameleon píše:V modelu by ten spád vypadal zajímavě... Nemají třeba H0-káři už ve vagónu i brzdu ovládanou dekodérem? :wink: :?:

nebo by možná stačilo vozit ve vagónu magnet, a pod povrch spádu dát elektromagnet - to by bylo asi universální a nejjednoduší :wink:

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2012 11:39 am
od JanoH0e
chameleon píše:
chameleon píše:V modelu by ten spád vypadal zajímavě... Nemají třeba H0-káři už ve vagónu i brzdu ovládanou dekodérem? :wink: :?:

nebo by možná stačilo vozit ve vagónu magnet, a pod povrch spádu dát elektromagnet - to by bylo asi universální a nejjednoduší :wink:

Prečo tak komplikovane ? Funkčné výkoľajky dokážu už aj v Nku.

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2012 1:08 pm
od Michal Šuhajda
JanoH0e píše:
chameleon píše:
chameleon píše:V modelu by ten spád vypadal zajímavě... Nemají třeba H0-káři už ve vagónu i brzdu ovládanou dekodérem? :wink: :?:

nebo by možná stačilo vozit ve vagónu magnet, a pod povrch spádu dát elektromagnet - to by bylo asi universální a nejjednoduší :wink:

Prečo tak komplikovane ? Funkčné výkoľajky dokážu už aj v Nku.

No jo jenže na spádu potřebuju soupravu zastavit a ne vykolejit :)

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2012 1:08 pm
od radekkrupka
JanoH0e píše:Prečo tak komplikovane ? Funkčné výkoľajky dokážu už aj v Nku.

Já myslím, že tady nikdo nic vykolejovat nechce :wink:

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2012 3:45 pm
od JanoH0e
Už vidím tie vykoľajené vagóny :D . Berte to tak, že je to zarážka proti pohybu dolu. Autor plánu koľajiska má niekde aj plán zarážky, ktorá má zastaviť pohyb. Ale výkoľajka úplne stačí, aby sa vagón nerozbehol dolu.

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2012 8:19 pm
od juroH0
Zrejme máš na mysli toto:

Inak mi to príde ako celkom zaujímavý návrh...

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: stř 28 bře, 2012 8:32 pm
od milan ferdián
juroH0 píše:Zrejme máš na mysli toto:

Inak mi to príde ako celkom zaujímavý návrh...


Přesně,protože výkolejku nelze použít.Za chvíli by byla urvaná. :mrgreen:

Re: Champery/SWEIZ

PříspěvekNapsal: pát 30 bře, 2012 10:53 am
od Morris Zapp
Vida, to je zajímavý posun, s tím protisvahem.
V modelu by ovšem byl problém nikoliv ten vůz na kopci podržet, ale uřídit potom jeho rychlost cestou zpět dolů a zastavit ho na vhodném místě.

Stanice bez možnosti objíždění byl taky Eibenstock Ob. Bf. (přes kopec od Johanngeorgenstadtu): ten ale fungoval na tom principu, že všechny vlaky do něj byly z důvodu vysokého stoupání sunuty (stejné pravidlo jako na Tanvald - Kořenov).