Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
petr.machy píše:Na tvůj námět je tam přesně kolejiště které by se dalo předělat podle tvých představ, kde by se dal znázornit provoz na příměstském nádraží na dvoukolejné stanici. Jestli chceš, nějak to nafotim až se k tomu dostanu a hodim to sem.
petr.machy píše:Jo, tak já dneska udělám tu foto a zkusim to sem nějak vložit .
petr.machy píše:Tady jsem to nafotil . Klidně sem hodím časem celou publikaci, až se dostanu v práci na scaner. Zhlaví nádraží na plánku vloženém ode mě je docela jednoduché - odpovídá to tehdejšímu strohému sortimentu kolejiva, když bylo k dispozici pouze PIKO, jenže ty stejně použeješ pro dolní nádraží to tvoje co si navrhl. Nicméně oproti úvodnímu námětu, kde chyběly vratné oblouky mi přijde z hlediska příměstského provozu tohle daleko zajímavější, protože do oblouku schováš třeba 4 soupravy a do toho obousměrný provoz na dvoukolejce - to bude takový provoz, že nebudeš vědět kam dřív šáhnout ).
petr.machy píše:tady přidávám odkaz na ty plánky, http://www.katolo.cz/PDF/KolejovePlanky.pdf
DannyK píše:Já nevím, ty vlakodromy z NDR bych snad raději ani sem nedával. Zkuste Duchovi Angmaru poslat link na starýho Zusku, myslím, že to byla publikace A-2 nebo A-3 Na obálce byla pérovka a kolejové schema zhlaví odbočné stanice s výtopnou místo záchytné koleje.
DannyK píše:To je ono, sice není uveden jmenně, ale indicie v doslovu a i průvodním textu nenechají nikoho na pochybách.
Juk sem: http://ho-vlaky.wbs.cz/Planky_kolejist_ ... amebreaker
a sekl jsem se o jedno dvě čísla, vynikající pro samotnou tvorbu kolejového plánu je A-4, Modela, edice Malá Železnice, A-2 a A-3 měly, mám pocit, byly i s rozkreslenou elektrikou, i když tam to kapku sklouzávalo do oválů a vlakodromů, co se tak matně pamatuju, ale jako inspirace to poslouží výborně zvlášť pro milovíky analogu, relátek a tranzistorů.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků