Kolejiště TT 200x80

Zdravím všechny příznivce modelové železnice.
Po dlouhých letech nečinnosti se vracím zpátky k modelové železnici a předkládám k posouzení kolejiště TT. Jsem omezen místem 200 x 80 a z toho vychází i můj návrh. Kolejiště bude v epoše IV a bude ovládano digitálem. Pro přehlednost jsem ho na obrázcích rozdělil na dva díly. Žluté nádraží s fialovou vratnou smyčkou bude na povrchu a modré skryté nádraží s vratnou smyčkou a s přiváděcí zelenou kolejí bude pod povrchem. Zelená kolej je pak napojena na levou stranu žlutého nádraží. U něj bude vpravo dole dvoumístná remíza, nad ní pak kolej k továrně či spíš k továrničce a vedle nalevo kolej ke skladišti.Vlevo dole je pak kolej k pile. U vratné smyčkyčky je vlevo nahoře kolej pro nakládku dřeva z těžby.
Snažil jsem se udělat i na takhle relativně malém kolejišti možnost zajímavého a čilého železničního provozu. Jak se mi to povedlo či spíše nepovedlo je teď na vašem posouzení.
Po dlouhých letech nečinnosti se vracím zpátky k modelové železnici a předkládám k posouzení kolejiště TT. Jsem omezen místem 200 x 80 a z toho vychází i můj návrh. Kolejiště bude v epoše IV a bude ovládano digitálem. Pro přehlednost jsem ho na obrázcích rozdělil na dva díly. Žluté nádraží s fialovou vratnou smyčkou bude na povrchu a modré skryté nádraží s vratnou smyčkou a s přiváděcí zelenou kolejí bude pod povrchem. Zelená kolej je pak napojena na levou stranu žlutého nádraží. U něj bude vpravo dole dvoumístná remíza, nad ní pak kolej k továrně či spíš k továrničce a vedle nalevo kolej ke skladišti.Vlevo dole je pak kolej k pile. U vratné smyčkyčky je vlevo nahoře kolej pro nakládku dřeva z těžby.
Snažil jsem se udělat i na takhle relativně malém kolejišti možnost zajímavého a čilého železničního provozu. Jak se mi to povedlo či spíše nepovedlo je teď na vašem posouzení.