Zatim ti to kolejiste lidi moc nezkritizovali, tak ja se do toho trochu pustim
- SN by melo mit tolik koleji, kolik celkem chces provozovat vlaku - aby se tam vsechny schovaly
- vlevo z nadrazi vede kolem dvojkolejky nejaka smycka - co je to?
- k cemu slouzi na levem zhlavi ta harfa? Na odkladani vozu? Radeji bych vymyslel smysluplnejsi vlecky...
- oblouky na 2kolejce jsou velice male
- je to vcelku vlakodrom, radeji bych dal vic trate do tunelu
- nejvic mi ale vadi to nadrazi - takhle zalomeny snad ani v Rakousku zadny neni.. Narovnal bych ho a holt radeji ubral par koleji, a vice se soustredil na vlecky (rakouska sterkovna/lom/sklady/nakladka alpskyho dreva/pila/atd)
Bohuzel stanicni koleje vyjdou kratsi, ale u takto horske sklonove narocnejsi trati to nevadi - jako ze tam kvuli tomu jezdi kratsi vlaky
Muzes udelat i stanici, kde konci 2 kolejna trat, a z ni pokracuje 1 kolejna - kvuli terenni narocnosti - 1kolejka na viaduktu pres udoli s 2kolejkou by nemuselo vypadat spatne
PS: samozrejme naplanuj to do nejmensiho detailu, jinak s improvizaci behem stavby z toho udelas statisicovy paskvil...