Segmentové kolejiště v N-ku

I když jsem zde v průběhu času předložil několik svých "nápadů" na kolejiště, bohužel stále ještě nejsem úplně rozhodnutý co vlastně budu stavět. Čím více a déle o tom přemýšlím, tím více jsem přesvedčen, že by to mělo být něco hodně jednoduchého, pokud možno co nejméně náročného na zapojování elektriky apod. I když napojování segmentů, zvláště když by se to mělo dát rozkládat není asi zrovna jednoduché.
Zde jedna z dalších možných variací na téma kolejiště K.P.E.V., tentokrát segmentové. Zde velká výhoda uskladnění, rozložené kolejiště by se mi vešlo na knihovnu. Navíc by se dal přidat další kus, třeba časem.... Stavba za použití kolejiva PECO Code 55, a na styroduru, jehož "porcování" jsem si již vyzkoušel a zdá se to být dobrá volba. Epocha samozřejmě I, K.P.E.V., mírně zvlněná krajina, nic vysokého, jednodušší porost a trávy. Vzhledem k přítomnosti vápenky, by se v okolí stejně asi žádné velké stromy nevyskytovaly, skončily by v peci... Díl se stanicí jsem zúžil asi nejmenší možnou míru, důvodem je především eliminovat rozlehlé prázdné plochy, kde by musela být nějaká krajina. Na vlečce vápenka viz. viewtopic.php?f=17&t=4455&start=30 . Provoz smíšený osobní nákladní vlak, T 9.3 (BR 91) max. 4 vozy, z toho jeden osobní, pravidelnou osobní přepravu zajišťuje Akkutreibwagen Wittfeld, na vlečce malá T2 se třemi vozy klapdeckelwagen (vápno). Vzhledem k velikosti jednotlivých souprav, se do vratné smyčky vejdou všechny 3. Na poslední fotografii návrh prošlý tiskem v měřítku 1:1. Kolejiště je takto orientované záměrně, za učelem možné veřejné prezentace na výstavě nejmenovaného spolku železničních modelářů.
