Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
VladikC píše:Je to poněkud šílené, ale i takto by to mohlo vypadat.
milan ferdián píše:Jednu věc nedovedu pochopit.Na německých stránkách je plno originál kolejových plánků takových staniček,proč nevybíráš předlohu,když máš v podpisu K.P.E.V. ,tam
Dan Buchtela píše:VladikC píše:Nebijte mne. Toto mne volne inspirovalo. Teda jedna dobre duse mi naseptala.
Ano, to vypadá rozumně. Zádrhel je ovšem v tom, že plánek není v měřítku a Tvá stanice je navíc asi trochu zkrácená. Na tomhle plánku to vypadá, že kolej 3, resp. její levá část za výhybkou je dostatečně dlouhá na případné odstavení vozů k volné ploše. Vláďovi tam ale už žádné místo nezbylo. Šlo by to tedy trochu přiblížit tomu plánku, pokud by se ta výhybka z koleje 3 k točně posunula blíže k pravému zhlaví.
Nicméně i pak by tam ta volná plocha byla diskutabilní, neboť předpokládám použití koleje č. 3 jako objízdné.
Takže jako řešení volné plochy navrhuji následující:
1. buď ji nějak ještě nacpat ke koleji 2
2. jako lepší se mi zdá dodělat tam ten šturc pod pravým zhlavím (jako je v tom původním plánku, jež Vláďu inspiroval) a plochu mít u této koleje (nejspíše by byla označená jako 3a)
Ale beru to tak, že člověk dlouho plánuje, zkouší, mění, upravuje, ... v tom ale zase s tebou souhlasím !VladikC píše: ..... Naproti tomu treba umisteni v Klutz se mi moc nelibi. Jak psal Dan B. nechal bych si rad moznost v budoucnu pridat dalsi panel, takze tocnou bych v levem zhlavi koncit nechtel.
Jarda H. píše:Ale beru to tak, že člověk dlouho plánuje, zkouší, mění, upravuje, ... v tom ale zase s tebou souhlasím !
K plánku - drobná poznámka k užitné délce (průjezdné) koleje, nejblíže kusé ?! Jaký je účel, využití ?! V původním plánu stanice Klutz je dle mého soudu ve vazbě na krátkou kusou kolej pro čelní nakládku vozů (kterou ty tam nemáš) ... zkrátka mi to u tebe opticky připadá jako krátká kolej s omezeným využitím ?!
Michal Šuhajda píše:Ahoj,
přikládám obrázek malé úpravy stanice. Pro odbočení kusé koleje a koleje ke skladu je zamýšlená symetrická výhybka.
Dále jsem zkusil nakrselit napojení točny a remízy. Volnou inspirací bylo plánované a nikdy neuskutečněné rozšíření stanice Horní Blatná.
VladikC píše:Má to ovšem maličký háček. Prodloužil jsem podkladovou desku na maximum tj. 125 cm (standardní délka desky Styrodur), a přesto se staniční koleje o kus zkrátily.
Michal Šuhajda píše: Pokud chceš prodloužit koleje je možné vložit místo prvních dvou výhybek jednu trojcestnou. Získáš tím jednu délku výhybky k dobru. Případně můžeš napojit kolej u skladiště až na levém zhlaví, ale osobně bych to nedělal.
VladikC píše:Musi osobni vlak prijet nutne k te koleji u budovy, asi ne ze? Pak by se vyloucil problem se stanim přes vyhybku a mezi kolejemi by mohlo byt to ve vykresu naznacene nastupiste.
Michal Šuhajda píše:Nemám moc znalostí o německých drahách, ale u nás (tehdy v Rakousko-Uhersku) jezdily lokálkové vlaky většinou smíšené. Tedy lokomotiva+služební vůz+os.vozy+ nákladní vozy. Jak to bylo u německých (Pruských, Bavorských, Saských...) drah?
Uživatelé procházející toto fórum: Ceki, pietr a 6 návštevníků