Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
vobabaz píše:Tu vratnou smyčku bych zvážil udělat aspoň dvoukolejnou, hodně Ti to zpestří možnosti provozu. Já jsem stál nedávno před podobným řešením, navrhoval jsem původně jednokolejku, ale naštěstí syn(10) prosadil koleje dvě a dnes jsem za to rád. I takhle je tam občas docela zácpa a říkám si "tři by byly dobrý".
VladikC píše:Zdravím, nechci být nezdvořilý, ale je zřejmé, že Vás vážení páni kolegové asi tento můj výtvor příliš nezaujal, no není divu, není to žádná perla.
alexander píše:Model točne bez pohonu v N-ku robí PECO:http://www.litomysky.cz/n/pecotocna.htm
milan ferdián píše:Vždyť drtivá většina kolejišť má vratné smyčky a nedovedu si představit,jak by modelář stíhal ve skryťáku,ještě lokomotivu odpojit,objet soupravu a najet zpět + celý provoz na kolejišti.
VladikC píše:Zdravím, nechci být nezdvořilý, ale je zřejmé, že Vás vážení páni kolegové asi tento můj výtvor příliš nezaujal...
Lubomír Dudek píše:Točínka pěkná věc,ale pro tebe dle mého trochu zbytečná.Co na tom,že jednou loko odjede předkem a vrátí se předkem a jedou obráceně.To máš už vyřešeno tím,že používáš tendrovky a ne lokomotivy s taženým tendrem. Sice je točna v koncové stanici logickým prvkem,ale nijak bych to nedramatizoval a nekomplikoval si zatim jednoduchou situaci.
Popichuješ místní odborníky??? Počkej až přijdou z práce!!!!...
alexander píše:Stavba ručnej točňe je napríklad tu:
http://vlacky.brozek.org/index.php?typ=art&id=12
Uživatelé procházející toto fórum: chphoto a 24 návštevníků