Jeff Hopper píše:- co zde prazentuješ za běžnou praxi jsou většinou ojedinělé případy...
I kdyby jich byla stovka, pořád jen "výjimky" - jak pro koho. Kdo se zajímá o skutečnou železnici, a ne jen o tu modelovou, ví o tom víc....
S tou půltunovou 753 v TT - to jsi poněkud přepísk, že ? Ach ta matematika !
Jeff Hopper píše:- dříve stačil oblouk 150 m... dnes a nebo v průběhu doby se zvětšovalo, natahovalo modernizovalo, upravovalo a td. Takže třeba kde byl oblouk 150 m a byl zájem modernizovat tak je dnes třeba 400 m.
Můžeš uvést aspoň pár příkladů, kde oblouk 150 nahradili obloukem 400, 500 ?
Rtep píše:jakýkoliv příklad ve formě obrázku ... jej uvést celý
a ne jenom nějaký výstřižek. O ty materiály tak nejde jde pouze o prokázání důvěryhodnosti podkladu
Tak to by mne velice zajímalo, jak zkoumáš "důvěryhodnost podkladu" ?
Z čeho to je vyříznuto, to jistě víš,že ?
A důvěryhodné podklady : měl jsem v ruce orig.dokument o zvyšování rychlosti SS-SP, kde uvádějí, že tam je max.sklon 30, přitom tam jsou skloníky 32, a údajně prý tam je ještě víc. Tak kde je ta důvěryhodnost podkladu ??????
Zde je opět jedna z mnoha těch "výjimek" - R=150 :
(a jezdily tam na té lokálce jen takové maličké mašinky, jako třeba 623.0 nebo 534.0)