Já bych rozhodně přehodil ty kolejové spojky v koncové stanici. Pak by jsi tam mohl i vykřižovat dvě soupravy. S návěstidlama není problém, ale musíš vědět, jak to chceš. Skupinové, s rychlostní návěstní soustavou, mechaniky, světelné atp. A vzhledem k ceně angličanů mi přijde zbytečná ztráta peněz vyústit z něj kolej, do které se nevejde ani vůz. Dal bych místo něj normální pravou výhybku a využil ho třeba nahoře. Třeba nějak takto:
http://suvis754.rajce.idnes.cz/Desktop#koleje1.jpgAle jak chceš, tohle je jen můj názor, nic ti nevnucuji. Myslím si, že by jsi pak měl víc možností v provozu. Např. nahoře čeká 810, přijede Mn s Rosničkou, 810 odjede, Rosničkou rozhážeš vozy po staničce, vezmeš jiné, počkáš, 810 se vrátí, Rosnička odjede s Mn do pryč a 810 jde spinkat do výtopny.
Nevím, jestli tam už toho angličana máš, tak bych ho i nechal, ale rozhodně by měla být ta kusá za ním delší. To koncové bych ale uděla fakt naopak, výhybku do oblouku a tím si i o trošku prodloužíš staniční koleje.
Rozhodni se, jak budeš chtít dělat návěstní soustavu a jak budu mít čas, tak ti nakreslím, které návěstidlo by mělo kde být...