Na prvni pohled se posledni mesic nic nedelo. Ale zmen bylo spousta. V prvni rade jsem vystrizlivel, uznal, ze verze s koncovou stanici byla priserne preplacana a vratil se k puvodnimu navrhu, na kterem jsem udelal nekolik drobnych, ale ve vysledku dost vyraznych zmen.
1. Zmeneno leve zahlavi, odstranen anglican. Trat se do nadrazi dostava vetsim obloukem = opticke zvetseni a vic prostoru na oddeleni smycky od nadrazi. Navic se anglican na tak male kolejiste nehodil.
2. Na male stanici na smycce pribyla kusa kolej na odstaveni motoraku. Tusim, ze mi to neschvalite, ale provozu to pomuze
3. Koupe motoraku
4. Koupe nadrazi Hagenau s malym skladistem -> kratka vlecka ke skladisti v pravem zahlavi
5. Narovnani prilis klikate casti trate v zadni casti panelu
6. Odstraneni nevzhlednych rozpojovacu (rozpojovat budu dratkem s ploskou na konci, jak jste mi doporucili)
A spousta dalsich drobnosti. Preskladavani koleji, instalace jednomistne remizy, posouvani tunelovych potralu, a dalsi a dalsi neviditelne upravy.
V ramci vlackomanie jsem si poskladal provizorni verzi technickeho panelu, ktery by se pripojil ke skryte vytazne koleji v zadni casti kolejiste (zatim jen odstavne). Vyrazne zlepsi "pouzitelnost" panelu (vratne smycky v obou smerech, koleje pro dalsi souravy). Na to ale bohuzel opravdu neni misto. Jsk uz jsem psal driv, momentalne zijem s pritulkou v garsonce a nas jediny pokoj ma 16m2. Uz stavajici kolejiste je v tomto prostoru maly zazrak...
A pri prochazeni webu jsem se z nepochopitelnych duvodu zamiloval do minimalistickych kolejist, a tak jsem si hned jedno poskladal
Jde asi o to nejjednodussi, bez skrytaku, ale opravdu se mi libi. Plocha je pouhych 75x75cm. Ted na to sice neni cas, ale doufam, ze casem se podari postavit to (nebo neco podobneho)
Dalsi foto na
http://kedyson.rajce.idnes.cz/Panel/#