Stránka 5 z 7

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 9:51 am
od radekkrupka
vmucha píše:Ještě jeden tip, ale místo popisování jsem jej neuměle nakreslil. Přikládám odkaz na rajče.

http://vmucha.rajce.idnes.cz/Flokovacka#listopad2001verze15k_namet.jpg

Obávám se, že přehozením lokálky a trati do skryťáku se nepodaří kousek od zhlaví obě mimoúrovňově minout. Nebo si to myslel jako křížení v tunelu?

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 10:09 am
od Pietro
radekkrupka píše:Ovšem ty kusé koleje už jsou luxus, který by nikdo neobhájil.
Pokud by šlo o řeku tak určitě ne.
No, teď sem si vzpoměl, co mě zaujalo ve Zlonicích. (viděno z vlaku) Tedy, pokud šlo o pokus odvést vodu z polí nad stanicí pod stanici. Teď už jsou koleje sneseny a zůstala jen traťová, kde je asi propust. Ale každá kolej měla vlastní most přes betonové koryto. Tedy pokud nešlo o nějaké záhadné technologické vybavení.

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 10:30 am
od milan ferdián
No opět jsem si pohrál s tvoji představou a kupodivu pár drobných úprav a je to.Ještě uvidíme co na to matematika s geometrii :lol: Bohužel,plánek uvidíš až po novém roce,když se zadaří ke konci prosince. :wink:
Jinak vážení,poslední dobou nemám moc štěstí s PC a jeho připojením,tak uvidíme co mi přinese nového optické vlákno.

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 10:33 am
od Pietro
vmucha píše:Ještě jeden tip, ale místo popisování jsem jej neuměle nakreslil. Přikládám odkaz na rajče.

http://vmucha.rajce.idnes.cz/Flokovacka#listopad2001verze15k_namet.jpg


Tam je dobrý nápad prohodit hlavní a odbočnou trať. Ale vést tu odbočnou trať těsně kolem nádraží z kterého odbočuje to není úplně dobré. Zkracuje to perspektivu.

Jinak znovu tu opakuji: cokoliv umisťovat na okraj panelu s čím se nedá odjet (zde remíza) je kategoricky zakázáno :) Stromečky, domečky, lampičky, stožáry, vše co je 10 - 15 cm od okraje panelu pokud nebude chráněno terénem je ohroženo vybočením jistých částí lidského těla. Zejména prdel je mimo jakoukoliv kontrolu. A ta ještě ke všemu vybočuje - viz lidská anatomie. :D Teď aktuálně mám 3 cm od okraje šturc té úvrati (na zkušebním polygonu). Víte kolikrát už ten šturc byl posunutý? Nemluvě o lepení toho dřevěného nárazníku?

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 10:50 am
od milan ferdián
Až teď jsem si toho všiml.Ty používáš pro oblouky tratí poloměry R267 :o

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 11:15 am
od Pietro
milan ferdián píše:Až teď jsem si toho všiml.Ty používáš pro oblouky tratí poloměry R267 :o


Jo, asi jo. Na té hlavní trati je to renonc. tam budu muset začít s obloukem hned za zhlavím před tunelem a překopat začátek SN.
Pak už je to jen v tom zákrutu na odbočné trati. Ale tam nebude 267 (vím, moc málo) ani 310 (vejde se, ale už je to tam moc na kraji panelu, ale vyjde to na ten viadukt) ale flexi a 290. Plechové mělo minimálně 286 a všichni jsme byli spokojení. :D

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 11:38 am
od Pietro
milan ferdián píše:No opět jsem si pohrál s tvoji představou a kupodivu pár drobných úprav a je to.Ještě uvidíme co na to matematika s geometrii :lol: Bohužel,plánek uvidíš až po novém roce,když se zadaří ke konci prosince. :wink:


Tak to jsem jak na trní. :D Budu se těšit.

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 12:39 pm
od Pietro
Aktuální podoba nádraží na zkušebním polygonu. Je tu vidět, že oblouk na hlavní trati začíná už za výhybkou. Vpravo chybí jedna kolej, došel materiál. :)
http://img7.imageshack.us/img7/1461/testovani.jpg

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 4:18 pm
od Pietro
Další malá změna, ve stylu: Kch..kch...Pozóór na první koleji, pozóór na první kolejííí. Na první koleji se bude posunovááát, dbejte své osobní bezpečnostííííí...... kch, bzzz... hihihi... Máňo, vy máte ale pozadí...bzzzz no na co vy nemyslíte přednosto... jéé vono je to zapnutý.. bz.

http://img408.imageshack.us/img408/6845/3011111644.jpg

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 4:51 pm
od vmucha
A co tu vyhybku ke skladišti posunout doprostřed dopravní koleje?

skladiště
st. budova _________________
_________<____________________

PS: koukám, že mi to skladiště při zobrazení na fóru utíká za staniční budovu, ale v náhledu zprávy je posunuté více doprava. Snad je to pochopitelné.

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 4:59 pm
od milan ferdián
Jenom bleskově.Stanice je odbočná,odjezd ze všech kolejí do obou větví tratě,má pět staničních kolejí z toho čtyři dopravní,minimální délka dopravní koleje 507mm,ostatní dopravní 802mm,jednomístná remíza-staniční budova- skladiště-volná skládka,čus

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 5:08 pm
od Pietro
jo, to sedí....

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 5:20 pm
od Pietro
vmucha píše:A co tu vyhybku ke skladišti posunout doprostřed dopravní koleje?


To by šlo. Na druhou stranu bych se tím připravil o možnost na tu skladištní kolej na chvíli uklidit třeba T334.005(jestli jí přetřu z V36) nebo vagon. Jestli to je předpisově vůbec možné :?:
Před staniční budovou by zůstal volný průchod pro odvážné cestující bažících zůčastnit se pokusů ČD/ČSD o přepravu cestujících.
Originální nástupiště patřící k budově stanice Hagenau asi nepoužiju, takže by klidně ta výměna mohla být přímo před ní :?:

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 5:47 pm
od Myšpulín

Re: Kolejiště TT 110x225

PříspěvekNapsal: stř 30 lis, 2011 6:15 pm
od vmucha
" Na druhou stranu bych se tím připravil o možnost na tu skladištní kolej na chvíli uklidit třeba T334.005(jestli jí přetřu z V36) nebo vagon"

Na té koleji klidně může stát lokomotiva nebo vagóny, zatímco na dopravní koleji stojí osobní vlak. Jen by asi měla být kryta výkolejkou. Ale to by asi potvrdili či vyvrátili znalejší.