Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
D píše:Ahoj. Pár připomínek bych měl:
1) Máš docela krátké koleje ve stanici, Bobina a tři Y vlezou jen na jednu dopravní kolej, takže křižování rychlíků je vyloučeno.
2) Kudy do vesnice povede silnice? Cesta obvykle vede skrz odněkud někam.
3) Koncovou stanici máš vůči vlečce poddimenzovanou. Pro odvoz vagónů z vlečky potřebuješ prázdné nádraží.
4) Skryté nádraží je pro plánovaný provoz také chudé. Další rozšíření přijde vhod.
5) Kostelík na kopci? Určitě se jich pár najde, ale běžný český kostelík stává na návsi.
6) Kudy povede silnice k hornímu nádraží?
7) Dvě výtopny se mi pro jednu odbočnou trať zdají jako luxus. Ta v horní stanici nemá dořešeno zbrojení a asi bych ji zrušil.
Tunel před lomem docela vhodně opticky odděluje obě tratě. Při tvém výčtu vozového parku mě napadla jen otázka, kam to tam všechno nacpeš? Dva rychlíky, dva historické, motorák a dva nákladní … to je 7 souprav. Budeš mít trvale obsazené nádraží a vlaky budou jen čekat, kdy se uvolní díra ve vedlejší stanici, aby se tam mohly vyměnit s jinou soupravou.
fruafru píše:Zdar Pietro
Plánek máš vymakaný. Jen bych měl dvě takové maličkosti. Vedlejší trať má k dispozici celou odbočnou stanici, zatímco hlavní trať má pouze tři koleje. Prohodil bych tratě navzájem, vnitřní trať bych napojil na koncovou stanici a tu která vede do koncové stanice, bych napojil na SN.
Skryté nádraží je hodně malé. To nebude pro zamýšlený provoz v žádném případě stačit. Potřebuješ schovat 1x rychlík, 1x osobní vlak, 2x nákladní vlak a to by měla v SN zůstat alespoň jedna kolej pro prujezd ostatních vlaků. Nehledě na to že nemáš možnost v SN otáčet vlaky. Možná by stálo za zvážení, přidat na kolejišti jedno patro pro SN a dodělat dvě vratné smyčky.
Peter.sid píše:Zdravim
Pridam sa aj ja:
- zatocil by som zhlavie na pravej strane, kolaje v stanici mas prilis kratke. Po nejakom case ti to zacne vadit ako mne.
- skryte nadrazie by som vyriesil tak ako mam ja (moje vlakno viewtopic.php?f=1&t=4040)
Cely panel som dvihol o 10 cm a skryte nadrazie mam pod nim. Vjazd a vyjazd na skrytak mozes mat taky ako mam ja. Ja mam sirku panelu 125cm
- koncove nadrazie natoc doprava pod uhlom asi 30° a ziskas zopar cm navyse na dlzke kolaji. Kazdy cm dobry.
- ked chces jazdit s Y snaz sa dat vsetky obluky do tunelov. Strasne zle vypada zalomena suprava Y na R 353.
Peter
Pietro píše:D píše:5) Kostelík na kopci? Určitě se jich pár najde, ale běžný český kostelík stává na návsi.
ad5) pravda, pravda..no ale nějaké jsou a bude malý, hřbitovní. Zřejmě se jedná o pozůstatek starého osídlení zaniklého za třicetileté války.
Myšpulín píše:D píše:5) Kostelík na kopci? ... ale běžný český kostelík stává na návsi.
Tady v Podkrkonoší každá ves, která nemá náves (tedy skoro každá), má kostel na kopečku (i velký). ...
fruafru píše:Vidím že už ses rozhodl. Ten důvod je sice hodně chabý, ale budiž.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků