Já mám skryťák pro devět souprav a používám úplně triviální,ale zato naprosto spolehlivý systém vlastní produkce.Na indikaci polohy vlaku mám spínací kontakt ze spínacích kolejí od Tilliga,BTTB nebo Zeuke-je to stále stejné.K němu připojenou malou LED,která problikává při jízdě vlaku.Používám jako snad už všichni kovová dvojkolí.Na ovládacím pultu mám nakreslené schéma kolejiště.Na každé koleji skryťáku na pultu mám zhruba uprostřed nalepený kulatý magnetický terčík z magnet.pásky,kterou občas zdarma přikládají např.k pracím práškům,průměr cca 1cm.Vedle něj mám podle potřeby dvou nebo třípolohový páčkový spínač za cca 20,-Kč(polohy 1-0 nebo 1-0-1).Na každém konci koleje ve SN mám na pultu ještě červenou trojúhelníkovou LED.Kromě toho mám na pultu magnetickou lištu z téže pásky s okénky s čísly všech lokomotiv.Na této liště mám umístěny v základní poloze štítky s čísly těchto lokomotiv(šroubek,zastrčený v kousku brčka a zalepený hlavičkou do kovové magnetující podložky).Vlak jede ve SN,problikávají LED pro indikaci polohy.Vlak zastaví na odstavné koleji SN,já odeberu z centrální mag.lišty příslušný štítek s číslem lokomotivy,připípnu ho magneticky na terčík na schématu,páčkovým spínačem vysvítím červenou LED do polohy kam bude směřovat další jízda lokomotivy(musí souhlasit s ovladačem).Mám tak okamžitou kontrolu,kde se jaké hnací vozidlo nachází.Jak jednoduché,levné a bez zbytečné elektroniky.Jediné co je třeba,jsou naprosto spolehlivá spřáhla,aby se nic nikde neodpojovalo,kde nemá(používám KUEHN) a dále je nutné poctivě štítkovat(mám ep.III,takže mi ta mechanika nevadí).