Stránka 9 z 13

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 10 zář, 2012 8:30 pm
od kubbajs
taky jsem si to kreslil, ale zkrat mi tam vychází jen jeden. Akorát v tý kolejový spojce. Myslel jsem, že když tam zkrat není v původním návrhu bez odbočky, tak jsem si ty modrý a červený čáry kreslil úplně stejně a potkala se mi modrá s červenou jen v té kolejové spojce. Toto řešení je špatně? Proč?

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 10 zář, 2012 9:42 pm
od KaRei
Mě to místo s kolejovou spojkou nenapadlo. Kreslil jsem to poprvé až teď, a tak mi to vyšlo jinde.
Označení ve spojce je lepší. Určitě není špatně. Je jednodušší a i opticky bude táhnout k vytvoření jen jednoho přechodového úseku kolem spojky, zatímco já bych u toho svého cpal přechodové úseky nejspíše 3 :oops:

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: úte 11 zář, 2012 5:43 am
od KaRei
Jak jsem koukal na modul vratné smyčky v DCC, tak přepínají polaritu na stíněném úseku, jakmile kola při přejezdu mezi napájeným a stíněným úsekem způsobí zkrat. Stíněný úsek s napojením modulu smyčky by mohl vypadat takto:

Odstínění.JPG
Odstínění.JPG (20.18 KiB) Zobrazeno 8035 krát


Stíněný úsek bys měl udělat dostatečně dlouhý, aby se ti na něj vešla nejdelší souprava, kterou budeš provozovat. Jinak by ti koncové vagony přepínaly polaritu, jakmile by lokomotiva ze stíněného úseku vyjížděla.

Mimochodem, řízení budeš mít digitál, že? Nebo si to pletu s jiným kolejištěm?

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: úte 11 zář, 2012 5:19 pm
od kubbajs
ano, chtěl bych digitál a děkuji ti za názorné nakreslení

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 05 lis, 2012 4:07 pm
od kubbajs
Vím, že je to asi rouhání, ale pořád se snažím vymyslet jiný návrh než udělal Milan. Z dvoukolejky by byl viditelný jen úsek před a za odbočkou. Z vedlejší tratě jen krátký úsek za odbočkou a pak koncová stanice. Zbytek tratí za kulisou. Hlavní trať bude vedena zhruba tak jak jsem naznačil va svém příspěvku z 10.9. Pravá část se SN bude po spirále vést pod levou část. Akorát nevím jak tam zaplést ještě vedlejší trať a koncovou stanici s vlečkou. Máte-li někdo nějaký nápad hoďte ho do placu. Já už jsem nějaký vyhořelý. Nic mě nenapadá.
Toto je výsledek mého dvouměsíčního vymejšlení:
Obrázek

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: ned 11 lis, 2012 10:41 am
od milan ferdián
Nevím,kdo je víc umíněný,zda ty Kubo nebo my.Mám ale pocit,že my všichni.Příběh najdeš,víš sám kde.

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 12 lis, 2012 9:56 am
od kubbajs
Né že bych ti to nechtěl pochválit, ale já nenácházím slov. Tohle nepostavit by byl hřích. Vlečka minerálních vod - dobrý nápad. Takže budu muset jít do VI. epochy koupit Bardodku, udělat nátěr fy Hanzalík a vozit minerálku. Vím, že ve skutečnosti Bardotky jezdí jen z Kyselky do Chomutova a tam přepřahá na eso (více zde), ale když tu je ta možnost proč provoz neobohatit? Taže ti děkuji. Ještě by jsi mohl ke svým plánkům přikládat návod kde na to brát. Né každý má tu možnost zašantročit vagóny za 80mega.

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 07 led, 2013 10:21 am
od milan ferdián
To tvoje kolejiště a tvá umíněnost s tématem mi stále leží v hlavě.Kde je zakopaný pes,to jsme již zde všichni popsali.Kreslit nemůžu,tak jsem si čmáral hrubou fixou na papír,kalkulačka s tabulkami vedle sebe.No něco mi ještě vyšlo,ale potřebuji plochu :
délka původní 265,0 cm
původní levá strana 85,0 cm změna po délce to je 155,0 cm
původní pravá strana 100,0cm na délku 110,0cm
Je to možné,tento rozměr použít?
Téma původní,elektrifikovaná dvojkolejná trať,odbočka Dolní Rybník,koncová stanice Jirkov.Proč vlastně jsi zkrátil původní délku panelu ze 3,0 m na 2,65 m?

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 07 led, 2013 2:44 pm
od milan ferdián
Nepovedlo se.A to jsem měl dvě varianty. :evil:

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 07 led, 2013 5:07 pm
od milan ferdián
Kubbajs ,dostanu od tebe Nobelovou cenu.Nekonečné skicování,až XXX snad už vyšel.Hlavní téma jen odbočka Dolní Rybník,kousek dvojkolejné elektrifikované tratě,trať do Jirkova ,klesá :!: :!: :!: ,samotný Jirkov,samozřejmě trochu upraven,ale na výkres si budeš muset kapku dýl počkat. :mrgreen:

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 07 led, 2013 5:52 pm
od kubbajs
Ježiš Milane, ty furt na to myslíš? No to je skvělý. Tvý návrhy jsou dokonalý, pokud tu ještě něco zveřejníš budu ti vděčnej. Mě to furt nedá spát, myslím na to pořád. Za pět let co jsem si rozmyslel, co chci dělat, mě žádná kloudná věc nenapadla. Už jsem si zoufal, pak sem objevil tvůj plánek Menhartice a to mi dodalo novou chuť něco dál vymejšlet. Pak do toho tvůj Dolní rybník, Jirkov a Jezero/Dřínov. Snažím se to nějak skloubit. Z každýho kolejiště něco, ale furt nic kloudnýho. Asi jsem fakt umíněněj.
milan ferdián píše:Proč vlastně jsi zkrátil původní délku panelu ze 3,0 m na 2,65 m?

Délka 3m byla jen orientační, na 2,65 jsi to poprvé zkrátil až ty v plánku Dolní rybník. Klidně může být i přes 3m, ale já se nechci pouštět do žádnejch větších akcí. Možná by šel i tvar do "L", na jednom rameni dvoukolejka s odbočkou, na druhém Jirkov s vlečkama na pilu a do betonárky. Prostor mám, ale nevím co do něj dát. Jen bych chtěl aby kolejiště bylo úzké, protože přístup bude jen z jedné strany. A klidně rozdělené kulisou, SN za kulisou. To se ušetří dost nákladů na krajinu.

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pon 07 led, 2013 9:53 pm
od milan ferdián
odb.Dolní Rybník/žst.Jirkov_varianta X/poslední_epocha V/VI_TT/1:120_2650*850(1000)_PILZ-TT-15°

Nekonečný příběh,by se dalo nazvat toto téma.Předkládam poslední možnou verzi tohoto tématu.Hlavní elektrifikovanou dvojkolejnou trať tvoří falešná dvojkolejka.Svým vnitřním uspořádáním dokáže přijímat a odesílat ze skryťáku Chomutov vlaky jedním směrem a ve viditelné části se vlaky dokáží i míjet,tzn. nekrouží jedním směrem.Hlavní trať je o něco výše než naše bývalá mezilehlá stanice Jirkov.Z odbočky Dolní Rybník,vedlejší trať klesá až do jmenované stanice.Stanice Jirkov má tři staniční koleje,z toho dvě dopravní a jednu manipulační/skládkovou.Nejspodnější kusá kolej je vlečka Krušnohorských papíren.Betonárku můžeme naplánovat jako vlečku ze širé/vedlejší tratě.Do JIrkova jezdí vysněná Kubbajsovo Desiro a menší manipulační vlaky.
Tím jsem naplnil zadaný obsah tématu.
P.S.Omlouvám se za to,že zatím není výkres dokreslen.Bohužel.

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: úte 08 led, 2013 4:28 am
od kubbajs
milan ferdián píše:odb.Dolní Rybník/žst.Jirkov_varianta X/poslední_epocha V/VI_TT/1:120_2650*850(1000)_PILZ-TT-15°

Omlouvám se za to,že zatím není výkres dokreslen.Bohužel.

Omlouvat se fakt nemusíš. Já myslím, že ne jen já, ale i ostatní, si na tvé plánky rádi počkáme.

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: čtv 10 led, 2013 2:10 pm
od milan ferdián
odb.Dolní Rybník/skrytá Chomutov_varianta X/poslední_epocha V/VI_TT/1:120_2650*850 (1000)_PILZ-TT-15°

Skrytá stanice Chomutov,všechny vlakové soupravy jsou pojížděny jedním směrem a to zleva doprava (pravostranný provoz).Kapacita skryté dvě soupravy cca délka 170,0 cm/jedna souprava cca délka 110,0 cm/místní Desiro/místní Mn cca délka 65,0 cm.Horní smyčka začíná dvojitou kolejovou spojkou,umožňuje měnit směry vlakových souprav dle pravostranného provozu na viditelné části kolejiště.
Všechny vozy skupiny C jsou vyloučeny z provozu.

Re: Odbočka Dolní Rybník

PříspěvekNapsal: pát 11 led, 2013 11:33 pm
od milan ferdián
odb.Dolní Rybník/zast.Jirkov/žst.Jirkov_závěrečná varianta_epocha V/VI_TT/1:120_2650*850(1000)_PILZ-TT-15°

A je tu definitivní závěr této anabáze tohoto tématu.Dle mne byli vyčerpány všechny možnosti pro splnění podmínek dané kubbajsem.
Po dvojkolejné elektrifikované trati zrovna projíždí EOs se třemi vozy "Y" ,trať je vtesaná do skalního masívu a protkaná jak korálky na šňůrce,krátkými tunely.Další krátký tunel,odbočkou Dolní Rybník a vlak nám zastaví v nové zastávce Jirkov,postavené na nové přeložce trati.Pod nadchodem je schované další ústí tunelu,aby nám EOs opět spěchal do Mostu.Vracíme se zpět k odbočce a pokračujeme po staré trati,tzv."Kozí dráhy",dnes již částečně zrušené.Po pravé ruce vidíme novou staniční budovy zastávky Jirkov .Parkoviště bylo řešeno originálně,je vybudované nad starou silnici,jako patrové.Na trati máme vlečku do betonárky,stále klesáme a obloukem pokračujeme do bývalé mezilehlé stanice Jirkov,která je dnes koncová.
Vítá nás tradiční staniční budova,větší skladiště s rampou a zastřešenou plochou.Manipulační vlak obsluhuje již jen pilu.Osobní doprava buď 810 nebo "Desirem".
No kubbajsi,teď je to na tobě. :wink: