odb.Dolní Rybník/zast.Jirkov/žst.Jirkov_závěrečná varianta_epocha V/VI_TT/1:120_2650*850(1000)_PILZ-TT-15°
A je tu definitivní závěr této anabáze tohoto tématu.Dle mne byli vyčerpány všechny možnosti pro splnění podmínek dané kubbajsem.
Po dvojkolejné elektrifikované trati zrovna projíždí EOs se třemi vozy "Y" ,trať je vtesaná do skalního masívu a protkaná jak korálky na šňůrce,krátkými tunely.Další krátký tunel,odbočkou Dolní Rybník a vlak nám zastaví v nové zastávce Jirkov,postavené na nové přeložce trati.Pod nadchodem je schované další ústí tunelu,aby nám EOs opět spěchal do Mostu.Vracíme se zpět k odbočce a pokračujeme po staré trati,tzv."Kozí dráhy",dnes již částečně zrušené.Po pravé ruce vidíme novou staniční budovy zastávky Jirkov .Parkoviště bylo řešeno originálně,je vybudované nad starou silnici,jako patrové.Na trati máme vlečku do betonárky,stále klesáme a obloukem pokračujeme do bývalé mezilehlé stanice Jirkov,která je dnes koncová.
Vítá nás tradiční staniční budova,větší skladiště s rampou a zastřešenou plochou.Manipulační vlak obsluhuje již jen pilu.Osobní doprava buď 810 nebo "Desirem".
No kubbajsi,teď je to na tobě.