Ahoj lidi,
tak mám za sebou skryté nádraží. Sádrokartonářskou lepenku jsem nakonec nahradil korkem. Náhrada byla spíš jen kosmetickou záležitostí, hlavním důvodem "překopání" bylo kompletní rozebrání SN. Bastard od Kuehna mi neprojel některými úseky a než to složitě opravovat, jal jsem se kompletně nové pokládky. Stejně jsem potřeboval celé kolejivo dostat dál od hrany stolu. Fotky snad časem doplním na rajče.
Teď jsem ale před rozhodnutím. Jak jsem zmínil, pořídil jsem si Bastarda od Kuehna (prostě jsem nemohl odolat). Chtěl bych ho teda prohánět i po mém kolejišti viz
Milanovo plánek. Ten je ale podle mých odhadů navržený pro dieselovou trakci. Horní patro můžu při stoupání 4% dostat až na 83mm. To je ale stále ještě málo na to, abych v pravé části měl vodoteč pod mostem s kolejema. Takže moje otázka: mám ještě zvednout horní patro o dalších pár centimetrů a tím tak udělat mostek přes řeku? Tady by mě zajímalo, jaká hloubka by pod mostem pro nějaký malý potůček měla být? Samozřejmě je do této hloubky počítat s výškou podloží (4mm korek), tloušťkou mostu/mostku (nevím kolik) pak nějakou výškou vzduchu a hloubkou vodoteče. Druhá varianta je nechat těch 83mm a s Bastardem jezdit prostě se staženým pantografem (stejně pro něj není kolejiště primárně stavěný). Třetí varianta je nechat potok prostě zmizet v zemi pod mostkem vedoucí z odbočné stanice do koncové. Dále se pak jakoby vynořuje někde v dáli mimo panel. Co by bylo asi tak nejlepší řešení?
Díky za vaše názory