Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Kajinek11 píše:Mohu drátovodné podzemní trasy k výhybkám (šachty) vést i do jiného úhlu než 90°, nebo musím striktně dodržet 90°? Nikde na webu jsem se to nedozvěděl... a ani z žádných fotek to není patrné.. Díky
kecu.p píše:Kajinek11 píše:Mohu drátovodné podzemní trasy k výhybkám (šachty) vést i do jiného úhlu než 90°, nebo musím striktně dodržet 90°? Nikde na webu jsem se to nedozvěděl... a ani z žádných fotek to není patrné.. Díky
Vždy byly drátovodné trasy mezi pražci kolmo ke koleji v úhlu 90°. Je to jednoduché, nemáme pražce hičmo na kolejích, proto v úhlu 90°.
hank píše:kecu.p píše:Kajinek11 píše:Mohu drátovodné podzemní trasy k výhybkám (šachty) vést i do jiného úhlu než 90°, nebo musím striktně dodržet 90°? Nikde na webu jsem se to nedozvěděl... a ani z žádných fotek to není patrné.. Díky
Vždy byly drátovodné trasy mezi pražci kolmo ke koleji v úhlu 90°. Je to jednoduché, nemáme pražce hičmo na kolejích, proto v úhlu 90°.
Tohle má samozřejmě logiku, ale jsou i výhybkové pražce vždycky kolmo ke všem kolejnicím, které na nich leží? A nemohly být drátovodné kanály někdy i pod spodní úrovní pražců? Ocelové pražce, které se pod výhybky používaly dost často, bývaly "placatější" než pražce dřevěné a betonové.
Proto odkazuju na ten přehled mechanických částí ZZ výhybek: Udělátka na koncích drátů a způsoby jejich připevnění k těm mechanickým částem výhybek by měly být (podle mého laického a jen mírně poučeného názoru) to, co vposledku rozhoduje o optimálním směru vedení drátovodných kanálů.
Ale mohu se samozřejmě mýlit.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků