jomull píše:Pokud neznáš lokálku v nížině, která obkrouží město, tak na mapě mrkni na Roudnici nad Labem . První zastávka Bezděkov je dokonce ještě téměř ve zhlaví nádraží, pak následuje ono obkroužení a dostane se skutečně jen "pár" metrů od druhého zhlaví . A tvar vzájemného ostrého rozdělení tratí do Y je tak trochu obdobou stanice Bor u Tachova, jak už jsem se zmiňoval. No a kolejový plán mé stanice se zase podobá (se zavřenýma očima) skutečné stanici Poběžovice. Takže i ve skutečnosti obdoby jsou,i v rovinatém kraji, já je mám trochu poskládané do sebe .
Takže jak píšeš, je to o tom, co se komu víc líbí a já radši holky s dlouhýma nohama... vlastně roviny s dlouhýma tratěma
No musím se chameleona zastat. Chápu potíže se stavbou v podkroví. Mám je taky, a nejsme jediní. Koukni na kolejiště Tomáše Bartoše, který také bojuje o každý centimetr. Je neuvěřitelné jak se celkem velká půda scvrkne, když koleje nemají ležet na zemi.
Ale neargumentuj nesmysly jako je to co píšeš o Roudnici.
Stačí kouknout na mapu a je vidět, že těch "pár" metrů v Roudnici je půl kilometru vzdušnou čarou a skoro 50 m výškových! Byl jsem v Roudnici jen párkrát, ale pamatuju si, že směrem k Labi je to celkem z kopce. Kdyby nebylo zapotřebí s tratí směrem ke Straškovu nastoupat, tak by stavitele trať pravděpodobně vedli jinak a ne smyčkou s vyhlídkovou jízdou.
A podhůří Českého Lesa bych si taky netroufnul nazvat rovinatým krajem. Na rozdíl od Roudnice to tam mám dost prochozené i proježděné...
Je to na Tobě, ale myslím, že Chameleonovy úpravy byly ku prospěchu.