Vážení modeláři, dovolím si vám předložit návrh plánovaného domácího kolejiště v měřítku TT, IV. epocha ČSD, analog. Tvar je L 240 (x110) x 200 (x80). Námětem je stanice na hlavní trati s odbočující lokálkou. Stanice je orientována úhlopříčně na větším segmentu, z pravého zhlaví klesáním trať vede obloukem k přední hraně panelu a dále podél ní až k tunelu ve vnitřním rohu segmentů. Z pravého zhlaví též vede do přední části panelu delší vlečka, kde bych se chtěl pokusit ztvárnit nakládku vozů Raj (malou cementárnu Čížkovice;-) ). V zadní části pravého zhlaví vychází vlečka k nakládce dřeva.
Z levého zhlaví vede hlavní trať na menší segment do malé obloukové staničky, z které vychází vlečka pro nakládku výsypných vozů, tedy kamenolomu, nebo raději pískovny. Trať pokračuje do tunelu v zadním rohu. Ze staničky vychází do popředí odbočka pro možnost napojení servisní koleje.
Lokálka, odbočující z levého zhlaví hlavní stanice mírným klesáním obkrouží městečko, zastaví v zastávce předměstí u přejezdu silnice vedoucí do města a poté podél zadní hrany panelu klesá do SN. Z levého zhlaví vede také vlečka volné skládky uhlí.
K hlavní stanici přísluší dvoumístná remíza pro stroje obsluhující vlečky.
Skryté nádraží je ve tvaru jednosměrné vratné smyčky se čtyřmi odstavnými kolejemi, propojky v tunelových částech umožňují napojení hlavní i lokální trati a také samostatný okruh hlavní trati mimo SN.
Kolejiště je plánováno do podkrovní místnosti 2 x 4m, proto snížení tratí na vnější hraně kratšího ramene.
Ke stavbě se chystám jako neželezničář po třiceti letech „hraní s vláčky“. Snahou bylo vytvořit plánek, kde vlak nemizí hned za stanicí v tunelu, ale je možné i jeho pozorování na širé trati.
Prosím vás o posouzení tohoto návrhu a vaše připomínky a rady.
Doufám, že se mi podaří vložit správný odkaz...
http://img2.rajce.idnes.cz/d2/4/4402/44 ... okus3a.jpg
TT, analog s pulsní regulací, IV. ep. ČSD.