Ahoj,
K ver.C
Pokud vycházím z původního návrhu, kdy byla celá trať "za úvratí" pouze lokálkou, tak bych udělal horní průjezdnou a koncovou stanici o malinko kratší. Kratší stanice na první pohled zvýratzní rozdíl mezio hlavní tratí (úvrať. stanice) a místní odbočné trati. Té horní stanici bych přidal aspoň jednu manipul. kolej (skladiště a rampa a volná skládka), vjezdová návestidla by byly pouze lich. tabulky) a naopak koncovou bych udělal malinko střídmější (o trochu kratší a bez odjezd.návěstidel). Remíza je v koncové stanici na místě, nocují zde stroje.
Úvraťová stanice je Ok, jen by si zasloužila o malinko větší výtopnu. Myslím tím dvou-čtyřmístná remíza, popel. jáma, uhelná skládka, (resp. prohlídková jáma a tankování nafty) Přece jen končí tu vlaky z hlavní trati, vychází odtud lokálka... viz průjezdnou stanici u ver.A.
U verze A
Úvraťovou stanici bych zmenšil o jednu průjezdnou kolej (je přece v lesích) a 3 dopravní + jedna manipulační (objízdná stačí) a ty dva vozy za týden, které tu nakládají dřevem můžou stát u rampy na kusé koleji (vpravo dole). Asi bych zrušil bych remízu. Sice by tu mohla mít opodstatnění pro postrkový stroj, ale spíš kvůli zmenšení "zastavěnosti" stanice.
V horní stanici bych zvětšil depo. Byť je průjezdná, z vyýše popsaných důvodů (v předchozím příspěvku) vlastně slouží jako koncová stanice a dokonce pro dvě trati - hlavní a lokálku. Proto tu je doma motorák z lokálky a nákladní lokomotiva, která obsluhuje koncovou stanici a vozí Mn vlaky na místní trati. Kromě toho tu dozbrojují lokomotivy od vlaků z hlavní trati (2x denně Sp nebo R, Os vlaky, Pn vlaky..), které ve stanici začínají a končí. Jako inspirace by mohl být Rumburk
Při posunu plánku o "jednu kolej (tu ubranou v úvrati) na větší depo místo bude. Bude místo i na nějakou vlečku. Ať ty Pn vlaky mají co vozit.
Koncovou stanici bych v tomto případě nechal jak je (geopolitioké důvody viz předch. příspěvek)