Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jarda H. píše:Mně osobně se to líbí - jako řešení to nevidím špatné, tu vzdálenost mezi stanicemi máš oddělenou tunelem (třeba kopec, mírně zalesněný ?!), a když si tuhle část trati elektricky oddělíš, můžeš tam nechat stát vlak a posunovat ve stanicích - vlak je mezi tím "JAKO" na cestě ! Kousek koleje ti poslouží jako SN. Opticky i provozně fiktivní vzdálenost mezi stanicemi tak můžeš "natáhnout". A hlavní trať klesající tunelem do (neviditelné) přesuvny obohatí provozní možnosti dopravy na celé trati.
Ještě malá poznámka - zvaž, že se ti může časem objevit i lokomotiva o pár milimetrů / centimetrů (?!) delší než hektor a proto se mi zdá kusá kolej krátká na objíždění souprav.
kiski píše:Nápad to nie je zlý, len si trošku predĺž tunel. V tom pláne, pri tej dĺžke, akú má ten tunel teraz, by sa ti ľahko mohlo stať, že súprava ti na jednom konci bude vychádzať z tunela, a na druhom ešte bude kus z nej trčať von. Minimálne jedna staničná koľaj v hlavnej stanici má užitočnú dĺžku väčšiu ako je tunel... A niektoré sú na doraz...
Jedine že budeš prevádzkovať len krátke súpravy...
Raaba píše:kiski píše: ... Ale možná tunel o nějaký ten centimetr ještě natáhnu a asi bych také upravil jeho pozici. Kopec by měl nějak korespondovat s tunelem na spodní trati.
mlha píše:Možná by stálo zato přehodit vyhýbky na vjezdovém zhlaví tak,aby se dalo z hlavní trati zajet na všechny staniční koleje
kiski píše:mlha píše:Možná by stálo zato přehodit vyhýbky na vjezdovém zhlaví tak,aby se dalo z hlavní trati zajet na všechny staniční koleje
Veď to tak je. Kolega Raaba totiž považuje za hlavnú trať tú, ktorá klesá do presuvne. Tá druhá, pokračujúca do koncovej stanice, je vedľajšia... Takže to má podľa jeho zámyslu správne.
Raaba píše: ..... Jen je tunelový portál dost blízko stanice. Do tunelu se asi posunovat nesmí, co?
Michal Vaniš píše:Dodatek úvraťovka: zhlaví se dá provést i dalšími variantami.U té první si však nejsem jist zda je někde ve skutečnosti použita.Nicméně u ní jsem měl inspiraci dle Diegova kolejiště
Ty další dvě jsou klasika dle skutečnosti (c.k., ČSD atd).
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků