Malé segmentové kolejiště do L

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Malé segmentové kolejiště do L

Příspěvekod Raaba » pát 03 pro, 2010 10:39 pm

Před nedávnem jsem zde prezentoval koncové nádraží pro epochu III-IV v tt : viewtopic.php?f=1&t=3797. Mezi připomínkami byl i návrh na úpravu na úvraťovou stanici + koncové nádraží. Pokusil jsem se toto téma zpracovat ve stejných omezujících podmínkách, které tu zopakuji:
1) skladovatelnost v prostoru 130x85x35cm (segmenty skladované nad sebou)
2) vyhnout se skryťáku pod povrchem (nejsem si jistý schopností udržovat a opravovat SN a jelikož jsem začátečník, chyb se nevyvaruji)
3) Lokálka přelom epoch III a IV (motorová trakce)
4) možnost modelovat skutečný provoz
5) vyhnout se stanici v oblouku kvůli možnosti spojování a rozvěšováni souprav
6) délka souprav, stanovení délky stanice a provoz viz. téma: viewtopic.php?f=1&t=3795
7) zatím analog, pak se uvidí...
Dokonce jsem v návrhu zúžil moduly na 30cm a kolejiště je nyní do L: http://img23.imageshack.us/f/elko.png/
Z hlavní trati se vjíždí tunelem na posuvnu, která je na zvláštním panelu (nezakresleno). Hlavní trať s úvraťové stanice klesá a vedlejší trať stoupá. V místě křížení je převýšení 6cm. Stoupání se drží pod 3cm/m. Na vedlejší trati je tunel pro prodloužení jízdní doby (mezi krajními výhybkami obou stanic je jen cca 1,5m)
V úvraťová stanici jsou dvě dopravní koleje o délkách 84 a 68cm při maximální délce vlaku 53cm (manipulák malý Hektor + Ds + 4 dvounápravové vozy). Do koncové staničky o jedné dopravní koleji (délka 55cm) by zajížděl zkrácený manipulák Hektor + Ds + 2dvounápravové vozy (37cm).
Dále Mos M131 nebo M152 s jedním vozem cca 24cm délky.
Tak jak to vidíte, pánové? Je to zoufalý nebo životaschopný projekt? Mě to přijde schůdné. jediné, čím si nejsem jistý je vydálenost mezi stanicemi. Ale třeba se někdy najde prostor na další segment :wink:
Raaba
 
Příspěvky: 88