Ahoj, víc pro Tebe zase na:
http://suhys.rajce.idnes.cz/Navrhy_2/#KoncStan2a.jpgTy vlečky ber jen jako návrh pro verzi bohaté nákladní dopravy.
Typické složení přijíždějícího Mn vlaku: T435.0 (423.0)+služ.vůz, 2xVtr (uhlí pro US), R - nafta pro depo/nebo Vtr - uhlí pro depo, 2xZtr (k silu), Ztr palety s cementem , Nsk - kameninové trouby (obojí Rampa - pro stavebniny), Ztr - balíky/palety s nitěmi (pro místní tkalcovny skladiště), R-cisterna na mléko , 2x Vtr prázdný - nakládka dřeva u volné skládky, Nsk - řezivo (volná skládka a rovnou do auta než to někdo ukradne) no a jsme na 12 vozech ...
Zjistíš, že se ti Mn vlak nevejde do stanice, tak tam budou muset jezdit dva nebo tři denně.
Dál zjistíš, že rozposunování vozů trvá dlouho, nezvládá to ani denní manipulák (obsluha), který má dlouhou pauzu, tak si do stanice nadiriguješ zálohu abys mohl posunovat i když tu zrivna nestojí Mn vlak, nakonec místo v remíze má, tak proč ne..
Zapomněli jsme totiž na to, že ve městě je ještě elektrotechnický závod, kde navíjejí trafa. Tam vozy se chodí špulkami drátů a kabelů. Sklady Jednoty si nechávají zavážet limonády a minerálky v lahvích, ovoce, zeleninu, trvanlivé potraviny, prací prášky, mýdla a další drogistické zboží....
Odjíždějící Mn taky nepojede s prázdnou T435.0+ sl. vůz, 4x Vtr se dřevem (volná skládka), 1x Ztr palety s metrovými látkami, 2x Nsk - paletované cihly z nedaleké cihelny, 2xZtr s bramborami (ne ten po cementu), Ztr s trafy...
V sezoně se nakládají jablka, zrní, řepa, brambory...