Dobrý den,
je to už hodně dlouho, co tady špicluju a sbírám rozumy. Nacházím se v rané fázi plánování kolejiště (místnost ještě není upravená a je v ní hromadu harampádí), ale jelikož už chci začít s pozvolným nákupem kolejiva, tak sem plácnu svůj návrh a poprosím o konzultaci a doladění "jemných detailů". Už tři dny v kuse to plácám ve Wintracku, notebook už se mi pomalu zadřel, neboť v demoverzi se nedá ukládat, tudíž jede nonstop
Nějak jsem dal do kupy kolejový plán, ale nápady už mě docela opustily a tak poprosím zdejší fundované odborníky o doladění celého projektu.
Kolejiště (HO) je situované do rozmezí III a IV éry a mělo by zobrazovat provoz na vedlejší trati s odbočující lokálkou v jejíž koncové stanici jsou 2 vlečky (nemám ještě jasnou představu o nákladu, který se zde bude nakládat, ale s největší pravděpodobností půjde o dřevo a textilní průmysl). V přípojné stanici je také jedna vlečka u které opět ještě není jasno, co se bude nakládat. Předpokládám, že lokálka bude obsluhovaná z malinkého depa umístěného v přípojné stanici. V provozu by zde měl být jeden motorový vůz M240, který bude jezdit převážně sólo, jen ve špičku potáhne jeden přívěsný vůz (v případě, že bych na vedlejší trati umístil do tunelu skrytou výhybnu, mohli by zde být i dva). Dále by lokálku i všechny vlečky obsluhovala jedna tendrová parní lokomotiva. Tolik asi k lokálce.
Trať procházející přípojnou stanicí předpokládám, jako vedlejší trať většího významu, končící někde mimo panel v koncové stanici s velkým kamenolomem a cementárnou. Tomu by také měl odpovídat provoz na této trati, kdy nákladní vlaky (asi 2x-3x denně) budou taženy T478.1 a vozy budou převážně Falls, Rai, popř. Wap a osobní dopravu by zde obstarávaly soupravy s M262.0, M262.1 a přípojných vozů Bix. Jednou denně by tudy projel Sp tažený T478.2 se 4mi vozy. Popravdě, ale ani v tomhle ještě nemám zcela úplně jasno, nicméně má představa je asi takováhle.
Přípojná stanice bude zabezpečena návěstidly typu SSSR a lokálka bude používat zjednodušený návěstní předpis s lichoběžníkovou tabulkou.
Rád bych, aby jste skoukli můj návrh a poradili, co je dobře, co by chtělo předělat, ale hlavně, zdali mám ještě do kolejiště přípojné stanice vkomponovat vozové depo a hlavně kam (můj předpoklad je, že přípojné vozy bych odstavoval na odstavnou kolej ve vnitřním oblouku trati za pravým zhlavím přípojné stanice). Rád bych se vyvaroval nějakých nesmyslů a s vaší pomocí věřím, že se mi to podaří
Jinak kolejivo bude Tillig Elite, všechny vyhýbky 12st. , pouze v depu jsem nucen kvůli prostoru použít 15st., angličany budou od PECO. Skryté nádraží budou tvořit dvě samostatné 5ti kolejné vratné smyčky.
http://fofros.rajce.idnes.cz/WinTrack/#kolejiste.JPG
Nejsem modelář, jsem jen mašinkář, snažící se znázornit železniční provoz ve velikosti H0.