Pár skoro půlnočních
poznámek :
1. levé zhlaví - posunul bych první výhybku ještě do oblouku (levá výhybka - přímo se jede na druhou kolej, odbočka směřuje před staniční budovu), alespoň o něco to prodlouží délku staničních kolejí - při téhle délce panelu je dobrý každý centimetr !! Podobně by šlo upravit i druhé zhlaví.
2. s tím souvisí jinak situovaná skladištní kolej a skladiště
3. ta spodní kolej a náznak zauhlování - zde by možná byla inspirace plánkem JBr - viz jeho www stránky (respektive o tom byla zmínak výše ...
http://magazin.modely.biz/image/img_red ... 1_TT_1.jpg ... místo točny a rotundy jen malá remíza), aby to mělo trochu logiky a byla možnost nějaké manipulace atd Anebo tohle neřešit (tedy zbrojení lokomotiv) a nechat koleje pro nakládku, vykládku - možná to přinese větší možnosti manipulace s vagony, ne ?
4. zastávka na druhé straně panelu jen malá bouda s polorozpadlým peronem atd., opticky oddělit lesem od zbytku panelu. Bylo by lepší, kdyby se vešla mezi kolej a hranu panelu, tedy na vnější stranu
5. stoupání na 6 cm ?! Při šířce panelu 85 cm počítám při R310 mm je délka oblouku necelý metr - pro TT je doporučeno stoupání tak max. do 3 cm / metr, abys netrápil modely apod. Silnici budeš muset zařezávat do terénu, abys podlezl pod mostkem
PS : zkus si plánek namalovat v měřítku ! Takhle je to dost zavádějící co se týká délky kolejí apod. V příloze jsou výše zmiňované změny zakresleny do plánky var. 3 z tvého odkazu :
Navrh_003_pekl024.JPG