No tedy nápad dobrý,ale to provedení,to je typicky německý paskvilní nářez.Aby to trochu odpovídalo realitě,a provoz byl zajímavý,chce to víc kolejí ve stanicích.Velikost bych volil TT-kvůli místu,ne proto,že v něm stavím sám.Ještě lepší by bylo N,ale s těmi vozidly pro naše kolejiště je to bííída.Na našich tratích je dost úvraťových staniček(Dubí,Zásmuky atd),takže stačí nastudovat plánky a pak stavět.Dále ,pokud prostor dovolí by to chtělo delší mezistaniční úseky,aby mohl jezdit vlak alespoň o 8 vozech.Ty sypáky (Talboty)jsou super-pro jejich malou délku se jich dá do soupravy řadit víc než klasických vozů a vlak vypadá opticky delší.O velkém sklonu trati se už psalo,ale víc prostoru a menší měřítko by to spravilo.Dalších nápadů pro vylepšení je spousta-nějaká vlečka,nákladiště např. klády,lom,atd.Jinak myšlenka je to zajímavá a pokud je člověk omezen prostorem,jak píše tazatel,je toto vcelku efektní řešení.Pokud budeš tento typ kolejiště opravdu modelovat,určitě dej na vlákno fotky.