Stránka 1 z 73

TT segmentové kolejiště - 240 x 160 x 350 cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 10:52 am
od Jeňa Sova
Zdravíčko kolegové!
Nejdříve se přiznám k zásadní chybě. Namaloval jsem pár návrhů, koupil koleje, začal dělat rám a návrh se mi přestal líbit. Původně zvláštní dvojkolejky se rozvinuly do klasiky - jednokolejná trat s odbočkou do lokálního nádraží, hlavně z důvodu prostoru. Což jsem taky svým způsobem zavrhnul, protože jsem už takový "vlakodrom" měl doma... Takže jsem pokračoval v kreslení a vyplodil další hromadu "plánků". Pokud bych řešil epochu, směruji toto kolejiště do doby, kdy ještě ne všechny vozidla byla přeznačena na ČD. Nechci se výrazně omezovat dobou ve stavbě modelů, proto toto přijatelné řešení. Při procházení tohoto fora jsem narazil na návrh Milana Ferdiána (http://img5.imageshack.us/img5/4473/dom ... ttjuro.jpg), který se mi opravdu zamlouval. Až na jednu drobnost. A tou je absence více krajiny, kde by mohla souprava kroužit, pokud bych měl náladu se jen dívat na tuto scenérii. Tudíž jsem se snažil poupravit původní návrh. Je to dost narychlo, skryté vůbec není dodělané, výšky taky všude nesedí, jak by měly. Taky viditelná stanice by potřebovala něco jiného. A proto se obracím na Vás! Budu rád za každou radu, či pomoc.
Děkuji za Vaše reakce.
http://suvis754.rajce.idnes.cz/wintrack/

Re: TT 120cm na 100cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 11:13 am
od Jeňa Sova
Jé, já se omlouvám, 120cm na 200cm jsou správné rozměry...

Re: TT 120cm na 100cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 11:14 am
od milan ferdián
suvis píše:Jé, já se omlouvám, 120cm na 200cm jsou správné rozměry...


Opraveno... :mrgreen:

Re: TT 200cm na 100cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 11:16 am
od Jeňa Sova
Díky, ale je to 120*200, rám už bohužel stojí, nic s tím neudělám :-D

Re: TT 200cm na 100cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 11:17 am
od milan ferdián
takto větší...

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 11:28 am
od Jeňa Sova
Tohle je právě ta klasika, co jsem měl, teda až na to křižování v tunelu... Nevím pořádně jak by to mělo vypadat... Ten první obrázek - kdyby tam bylo vidět více té hlavní trati, to by taky bylo super, a vzhledem k tomu, že mám 20 cm na šířku rezervu, myslím, že to není nereálné. Jenom nevím kde ji "ukázat"... Ten můj návrh je blbost...

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 11:38 am
od milan ferdián
myslíš toto poloviční... :mrgreen: Hlavní trať je odkryta co se dalo odkryt..

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 12:28 pm
od Jeňa Sova
Spíš jsem myslel, vést to v popředí pod nádražím. Prostě vlevo a vpravo tunel a podél hrany udělat třeba lehce vlnitou trať. Na skryté výhybky v tunelech u odbočky. Teď to nenakreslím, jsem v práci, ale snad jsem to napsal srozumitelně. Prostě jestli by nebylo blbé, aby vedla trať od nádražím. Nevím, jak vypadá skryté u toho navrhu, každopádně mám o tom určitou představu. Večer něco zmastím ve Wintracku. Kdyžtak můžu návrh poslat mailem.

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 12:30 pm
od Max
suvis píše:... kdyby tam bylo vidět více té hlavní trati, to by taky bylo super ...

Ta vidíš Milane, i suvis chce to samé co já - aby se člověk mohl pokochat pohledem na dlouhý jedoucí rychlík nebo těžký nákladní vlak, na trati. Jenom teď jde o to, jak tohle vytvořit na malé ploše , co máme oba k dispozici.
Ten rozměr TT 200x120 mne zaujal, protože by se dal u mne použít pro H0 na 320x165. Tak čekám, co zajímavého zde vznikne.
Pokud jde o to depo, u každého velkého depa nemusí být ranžír typu "Třebová", i ve Všetatech bylo dost veliké depo. Vlak tam přijel od Prahy či Ústí a brala to dál turnovská mašina. A ty mašiny se musely otočit a dozbrojit, aby mohly jet zas domů. Velké depo je i Plešivec, a stanice tam je malá.

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 12:50 pm
od Jeňa Sova
Přesně tak! Mám Roco Sergeje a plánuju za něj pověsit ucelenku z Wap a 754 s rychlíkem aspoň o pěti vozech. Kdyby ta trať byla v rovném, aspoň by nevypadaly blbě lámající se vozy... Na 810 s vozem stačí lokálka, ale rychlík poslat nahoru... Jinak mě stačí, to co na návrhu je, nebudu přece rvát dvě stanice na prostor, který by ve skutečnosti pojmul tak jedno zhlaví větší stanice a možná ani to ne :-D Ani to depo by tam být nemuselo, mě fascinuje, jak všichni rvou k mikrostaničkám rotundy o dvaceti stání...

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 1:19 pm
od petrh
me uprimne fasinuje, jak kazdy nutne musi mit sergeje a k tomu 20 wagonu, nebo brejlovnc a 5 vagonu.. naopak nejhezci dle meho je proste 810, lego, kocour, rosna a dva, tri vozy.

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 1:26 pm
od milan ferdián
a modré z nebe nechcete... :wink: Znám jen jeden návrh kolejiště ,kde pod odbočnou stanici s loko depem ,vede viditelná dvojkolejnná trať,ale to má kolega k dispozici celou půdu a zdůvodňuje proč tam ta trať vede,což má logiku....
Kluci máte malý prostor........
Mě teď dost zaujalo jiné kolejiště s dobrým tématem (gisner/ty stanice samozřejmě neplatí),které zde ještě nebylo...........

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 1:54 pm
od Jeňa Sova
Petrh: Tak mě se Sergej líbí a 010 za něj dávat nebudu ;-) A 754 s rychlíkem je moje srdeční záležitost, protože to občas vozím ve skutečnosti :-D Holt každému se líbí něco jiného.

Milane, mě by zajímal ten důvod. Já myslím, že by se na té první foce do těch 20 cm navíc dala vměstnat a zdůvodnit širá trať.

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 2:28 pm
od milan ferdián
suvis píše:Milane, mě by zajímal ten důvod. Já myslím, že by se na té první foce do těch 20 cm navíc dala vměstnat a zdůvodnit širá trať.


Což o to, vměstnat se to dá,ale jak zdůvodnit tuto spodní trať ,pod stanici :?: Na německých návrzích kolejišť tyto úpravy jsou tam časté.
Pánové jsou a budou to vaše kolejiště,ale pak se nedivte budoucím reakcím.....

Re: TT 200cm na 120cm

PříspěvekNapsal: ned 24 říj, 2010 3:35 pm
od JBr
A co neco ve stylu zst. Jenec? Na trati 120 plnohodnotna stanice, trat 121 jen prochazi stejnym arealem bez primeho kolejoveho napojeni na trat 120 a je tam jen klasicka zastavka (Jenec zastavka). Neni to uplne nejlepsi priklad ve smyslu hlavni/vedlejsi trat, ale proste jde rict, ze minimalne v jednom pripade vede jedna trat primo vedle nadrazi trati jine.