Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
miroslav lengyel píše:Takovéhle informace by měly být v záhlaví tohoto tématu, aby všichni budoucí stavitelé (hlavně nováčci v železničním modelaření) viděli, jak MOC finančně je to náročný
Sumosek píše:Díky moc chameleone za první vizi. Zkusím si to v klidu projít a hodit do wintracku.
chameleon píše:
Jinak ohledně debaty o penězích: já nevím, zase abychom tady třeba zbytečně neplácali velkýma částkama a neodrazovali případné nováčky - třeba u tohodle kolejiště se dá výrobou stromků svépomocí ušetřit třeba až 100tis, nahradit super fóliáže statickou trávou, atd..
chameleon píše:No víš, u takhle velkého projektu se s pořádnou krajinou, množstvím kolejí s DCC a vozovým parkem dá lehce dostat i k 7-mi místnému číslu radši jsem ti tedy pro začátek navrhnul co nejjednoduší řešení.
pozn.: STANICE nejsou v měřítku ani pořádně navržené - jsou tam jen plácnuté aby tam jakoby něco bylo. Sedět by měla víceméně jen trať, resp. oblouky jsou min. cca 490/502mm. Neznám H0, jen někde v normě jsem zahlédl vzdálenost kolejí cca 59mm... Je to jen náčrtek... Práce s tím budeš mít ještě hodně, abys to upravil aby se to líbilo tobě
mlha píše:Před vjezdem do koncové stanice vidím tunel,myslím si,že by stačil zářez,tunel by nikdo na tak malém kopci určitě v reálu nedělal
Pája píše:Pokud koleje a kór nádraží nejsou rooběžný s hranou rámu vypadá to hned líp.
Nemohla by ta točna s rotundou být až vlevo na tom výběžku?
Mohl bys případně zvětšit rotundu až na 180-210 st. a měl bys delší příjezdovou kolej a lépe by se ti tam vešly nutné doplňky jako zauhlování,pískování,vod.jeřáb a třeba druhou kolej jako vjezdovou s popelovou jámou atd.Případně jako další/třetí kusá kolej,trošku víš než tyto dvě by mohla být na zásobování uhlím,sypalo by se to rovnou z vagónů dolů na hromady uhlí.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků