Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Rtep píše:Všem pěkný den . Námět Ostravských nádraží, jako je Svinov pak třeba Klimkovice a už hlavně ostravské městské nádraží a všechna další je velmi zajímavý koncept a nemyslím si, že by to nebyla Epo 1 . Toto období se dá pojmout klidně až do období úplného přeznačení všech vozidel na ČSD a to snad bylo až někdy kolem roku 1928 problému znalí mne určitě opraví . Je to něco jako moje Czernowitz.Možnost kombinace tramvajového provozu s vlakovou dopravou a vlečkovým provozem. Je však otázka velikosti modelu a poměru nákladů na jeho vybudování. Moje Czernowitz bude muset být přepracováno neboť není prostor s kterým se plánovalo a bohužel náklady na tento prostor by byly závratné. A k ostravskému provozu těchto tratí je velmi dobrá kniha, která vyšla nedávno. před Pár lety jsem stavěl diorámu stanice Polná pro jednoho zájemce a sice podkladů není mnoho, ale tato stanice je velmi pěkná a ne moc velká. A jestli na ní jsou třeba vozidla KPEV nebo kkStB či ČSD tak mně osobně by to ani nevadilo nejsem purista a počítač nýtů.
Rtep píše:Myslel jsem následující knihy v každé je něco a to historie úzkorozchodných drah na Ostravsku je v nabídce Pragomodelu, potom knihy o historii tramvají v Ostravě tu jsem ale nikde už nenašel.Zde jsou některá nádraží klasického rozchodu, ale pouze místních drah a je to stejné jako odkaz na Svět železnice. Ohledně ostatních ostravských nádraží, ale asi nic pořádného není. Potom byla ještě kniha od pana Garby o úzkých a tam snad bylo taky něco, ale tu nemám k dispozici.
Rtep píše:TO: Milan Ferdián
Dobrý den pane Milane. Pokud by Vám to čas dovolil nakreslete prosím nějaký námět pro epochu 1.
vojtas píše:Plánek v epoše I-II(nechtělo se mi to kreslit rukou tak sem to dal do Wintracku).
Rtep píše:Jedno pěkné kolejiště je pod linkem http://www.paintiax.erazor-zone.de/mode ... /index.php a to bavorský námět.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků