Jak se říká,všechno je jinak,takže nakonec přijde nábytek úplně pryč,maximálně budou pod kolejištěm skříňky,do kterých uschovám krabičky od modelů a další nezbytnou bižuterii.
Určitě zůstane nějaká pracovní plocha,že bych se občas přestěhoval do kuchyně neprošlo.
Prosím nechechtat se mému počinu v kreslení,nejsem žádný malíř.Jen jsem nastínil prostor,který bych mohl využít.Jde mi především o to,abych mohl otáčet soupravy na "hlavní trati",protože momentálně se dá pouze kroužit.Prosím bez komentářů
, když jsem začal kolejiště před 5-ti lety budovat,tak jsem počítal max.se 3-mi soupravami a rozpočtem 135000,-Kč včetně kolejových vozidel.
Ale zpět k přístavku.V podstatě zvažuji 3 možnosti.
1/Skryté nádraží,kde bych mohl odstavovat další soupravy,které s velkou pravděpodobností budou přibývat.
2/volná trať s velkým mostem,ten ještě nemám
3/další nádraží,nic velkého max .4 staniční koleje+2 kusé.Taková menší městská stanice s nástupišti.
V každém případě součástí bude dvojitá kolejová spojka a trať se bude chvíli tvářit jako dvoukolejka.Napojení bude jak je naznačeno zelenými čarami.Tam budu muset do kolejiště kopnout a implantovat 2 výhybky,průjezd obloukem zůstane zachován,abych se dostal do SN,které přináleží lokálce.Nově zbudovaný přístavek bude sloužit výhradně pro hlavní trať a odstavení souprav,které se nevejdou do stávajícího SN.
A teď to nejlepší nakonec,přístavbu budu muset pojmout jako plně automatizovanou,takže to bude asi trošku horor,ale věřím tomu,že mi někdo ze zdejších mágů poradí.Je mi pochopitelně jasné,že bez keců se to neobejde.
No nic,na úvod stačilo,jdu pátrat v mé paměti,jak se zachází z WinTrackem.
Míra
P.S. Se zahájením výstavby počítám někdy v říjnu/listopadu 2014,takže žádný stres.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.