Aby mistni guru vedeli, ze jejich prace neni hazeni perel svinim
:
Prolezl jsem pomoci mapy.cz celou CR kolem dokola (zejmena ten "ptaci pohled" co zavedli nedavno je super), vsechny pohranicni koncove stanice jsem si naskicoval (rozlozeni koleji, vyhybek, vlecek, remiz atd.), a pote se na ctvereckovanem papiru pokusil prevest na moje prostorove moznosti ty, kde dava smysl se o to snazit. To same jsem udelal se vsemi koncovymi stanickami v 2. dilu knizky M. Ferdiana (pominu tu radost, kdyz na nejakou jeho stanici mrknu, reknu hele, to jsem nedavno kreslil, to vypada jako Javornik ve Slezsku, a pak mrknu o stranku vedle do textu, a tam si to potvrdim
)
Dusevne jsem smiril s tim, ze 5 koleji proste vypada blbe, a se slzou v oku jednu vypustil. Ted jsem na 4, velmi se to blizi stanici c.1 od kolegy Trainmaniaka.
Od uplne puvodni varianty jsem delku stanicnich koleji protahl o pul metru.
Premyslim o redukci na 3 koleje, jenze to uz bych ty vlaky nemel kam dat !
90% skrinek uz stoji a slouzi jako skladiste, obrovskou vyhodou DCC je, ze si nahore postavim co chci, natahnu 2 draty ode centraly a muzu jezdit.
Provoz rychle prozradi, kde je slabe misto, co by chtelo udelat jinak. Tuhle variantu vrele doporucuju !!
Co ted resim: rad bych mel z duvodu bezpecnosti vsechny budovy vzadu, u zdi. Tj. nadrazni budovu, skladiste s rampou i remizu (tu obzvlast, nebot v pripade zavadeni by s remizou sla na zem i ta loko v ni). Jenze drtiva vetsina stanic ma remizu na opacne strane koleji, nez stoji NB a sklad. Nasel jsem akorat Slavonice...
Druhou moznosti je schovat remizu na zakonceni nejake z vnitrnich koleji, napr. jako je to v Roznove pod Radhostem - mimochodem schematicky velmi zajimava stanice - 4 koleje, ale jen vnitrni 2 jsou dopravni a loko muze objet soupravu, obe dve vnejsi jsou kuse..