Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
chameleon píše:Ahoj, jak si sám zmínil, tak to opět není ono, a já si navíc myslím, že to nikdy nebude ono - protože větší nádraží pro dvojkolejku a lokálu na tenhle prostor prostě nenacpeš... a pak máš co dělat abys nějak ty tratě vytočil a proto oblouky máš kolem stran kolejiště...
Já si prostě myslím, že dvojkolejka by měla být samostatně jen v délce cca 3m na okrasu a bez nádraží /max. jen kolejové křížení se 4 výhybkama EW3/. Důvody:
- teď máš jen nádraží a dvojkolejka už kousek od nádraží končí v tunelu, takže si jí neužiješ, vlaky ti nebudou moct jezdit plnou rychlostí, ani průjezdem, páč ty oblouky před a za nádražím mají malé poloměry a i v reálu by tam byla snížená rychlost
+ naproti pokud bude dvojkolejka samotný rovný úsek, můžeš to tam švihat třeba s pendolinem
Řešení je hodně, jen abys věděl jak to mám na mysli, posílám rychlý náčrt.
Provoz vlaků na trati Koncové N. -> Nádraží -> 2kolejka -> Skryté N. a zpět. + ovál na 2kolejce pouze se Skrytým N.
PS: navíc elektrifikace tohoto 2kolejného úseku bude pohoda oproti drátování celé stanice
PS2: v koncové stanici už bude mít depo větší smysl a můžeš i použít točnu
ahoj j.
Lasoft píše:Tak jsem zkusil dát návrh Chameleona do Wintracu a vylezlo mě z toho tohle. Má to 2 vlečky jednu pilu a druhá bude asi kamenolom. Horní nádraží ještě není hotový. Zatím mě moc nenapadá jak ho elegantně udělat a využít co nejlépe prostor co tam je.
http://kedarson.rajce.idnes.cz/Vlacky/#ch1.jpg
http://kedarson.rajce.idnes.cz/Vlacky/#ch2.jpg
http://kedarson.rajce.idnes.cz/Vlacky/#ch3.jpg
Ještě bych měl dotaz. Pokud bych někdy dělal tobogán. Jaký poloměr a jaký stoupání je asi tak maximum pro jednokolejnou trať ve velikosti TT? Já jen ze zvědavosti.
Lasoft píše:ALe já jí převrátil přesně tak jak jí má chameleon. Koncová je u něho v té širší části a u mě taky. Jen mám bohužel místnost orientovanou opačně.
A k tomu toboganu mám ještě dotaz: Poloměr je mi jasný že čím větší tím lepší, ale jaká by měla být minimální světlost pro diesel trakci a páru ( maximální sklon na jednu otáčku) u TT.
Jinak poloměry na dvojkolejce jsou minimálně 410 a na jednokolejce je to horší tam mám minimálně 320.
radekkrupka píše:Těžko mluvit za chameleona, jak to myslel, je to skica. Ale pokud to přehodíš, získáš lepší využití prostoru, to je můj názor...
Lasoft píše: ............Jsou tam dost výškový rozdíly a pokud nechci klesání jako blázen tak mě to zatím nenapadlo.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků