Lokomotivní depo v mezilehlé stanici

Tak sem přidám jeden odkaz na obrázek - topírna Náchod.
http://img37.imageshack.us/img37/9369/nachod2009.jpg
Stále dokola se zde začínajícím modelářům opakuje, že topírna, depo "nemůže" být ve stanici, kde nic, žádná trať neodbočuje. Bohužel před 145 lety páni stavitelé stavěli asi dle jiných norem a tak třeba právě v Náchodě, "kde nic neodbočuje", si postavili topírnu. A to zrovna ne malou, ale hned se dvěma kolejemi i s točnou. A dokonce se ji v roce 1935 chystali nahradit větší - viz :
"Průvodní korespondence o výměně točny o průměru 12,06 m ve stanici Náchod za točnu o průměru 14,65 m, rozpočet, generelní návrh na výměnu točny".
Takže i ten Náchod by mohl být vzorem pro nějaké nové kolejiště.
http://img37.imageshack.us/img37/9369/nachod2009.jpg
Stále dokola se zde začínajícím modelářům opakuje, že topírna, depo "nemůže" být ve stanici, kde nic, žádná trať neodbočuje. Bohužel před 145 lety páni stavitelé stavěli asi dle jiných norem a tak třeba právě v Náchodě, "kde nic neodbočuje", si postavili topírnu. A to zrovna ne malou, ale hned se dvěma kolejemi i s točnou. A dokonce se ji v roce 1935 chystali nahradit větší - viz :
"Průvodní korespondence o výměně točny o průměru 12,06 m ve stanici Náchod za točnu o průměru 14,65 m, rozpočet, generelní návrh na výměnu točny".
Takže i ten Náchod by mohl být vzorem pro nějaké nové kolejiště.